کد خبر: ۱۴۲۸۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - مدیرمسئول حکیم مهر در نامه به رئیس سازمان دامپزشکی از وی خواست در مراسم روز دامپزشکی از اندو تیموریان تقدیر بعمل آید.

این بازیکن فوتبال استقلال تهران در جریان مسابقه این تیم با بوریرام تایلند حرکتی اخلاق مدارانه در نجات جان یک حشره کوچک انجام داده بود.

متن نامه دکتر محمد لطفی زاده خطاب به دکتر سیدمحسن دستور بدین شرح است :

" بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سیدمحسن دستور
رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور

سلام علیکم

 با احترام در پی وقوع حرکت مبتنی بر اخلاق و احساس بالای مسئولیت یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران -  آقای آندو تیموریان -  در جریان بازی اخیر این تیم با بوریرام تایلند که منجر به نجات جان یک سنجاقک از میان زمین فوتبال شد (لینک خبر و تصویر این حرکت ذیل نامه موجود است)، بدین‎وسیله پیشنهاد می‌گردد به منظور تکریم فرهنگ حمایت از حیوانات و احترام به حقوق آنان و مهم‎تر از آن تبلیغ اهتمام ویژه‌ی دین عزیز و مبین اسلام به این فرهنگ، در مراسم روز دامپزشکی با دعوت از بازیکن پیش‎گفته و تقدیر از وی، سازمان دامپزشکی در کانون توجه هواداران بی‎شمار فوتبال در کشورمان قرار گرفته و ضمن استفاده از این فرصت برای آشنایی خیل عظیمی از مردم کشورمان با روز دامپزشکی و وظایف دامپزشکان به وظیفه ذاتی دامپزشکان که حمایت از حیوانات و راهبری مردم در این زمینه است نیز عمل گردد.
توفیقات حضرتعالی و همکاران معزز در آن سازمان را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر محمد لطفی‌زاده /  مدیرمسئول حکیم مهر "

 

خبر مرتبط :

قابل توجه سازمان دامپزشکی : آندو تیموریان با این حرکت در مراسم 14 مهر مورد تقدیر قرار می گیرد؟/عکس

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
اگر سازمان این کار را بکند ، بی احترامی به همکاران بخش خصوصی و دولتی است چون این همه کمک به دامها توسط ما انجام میشه ولی نمی بینند ولی اونوقت بخاطر شیرین کاری و مطرح کردن خود ، این موضوع را به عنوان نمونه مطرح کنند!
همکار دامپزشک
|
-
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
با سلام -پیشنهاد میکنم ریاست سازمان در 14 مهر تمامی همکاران بخش خصوصی و دولتی که انصافا با سختی کار ویژه این حرفه در خدمت سلامت و رفاه حیوانات در سطح بسیار بزرگتر از یک سنجاقک هر روز قهرمانانه و دلسوزانه فعالیت میکنند را مورد تقدیر ویژه و بالاتر از این ورزشکار محبوب قرار دهد و این ورزشکار معروف را که نیازی به تبلیغات ندارد جهت تشویق به کمیته بازی های جوانمردانه یا پهلوانانه معرفی فرمایند
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
قافیه چو تنگ اید شاعر به جفنگ اید
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاده
این ورزشکار محترم در روز پزشک نیز لوح تقدیر گرفت و شنیده ها حاکی از آن است که در روز مهندسی موفق به اخذ لوح نشد و حالا چگونه است که در روز دامپزشک هم کاندید می شود.
پیشنهاد میکنم تا نام این ورزشکار محترم را «لوح بگیر روزهای مشاغل» یا « هفته لوح و مشاغل» بگذاریم
ریاست سازمان نباید بازیچه شود
دوست همکار
|
-
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
با سلام و تبریک پیشاپیش 14 مهر به خانواده بزرگ و مظلوم و گمنام!!! دامپزشکی
به نظر من ارسال این نامه از سوی مدیر مسئول محترم حکیم مهر به سازمن دامپزشکی فی النفسه کار شایسته ای بود. دوستان چه قبول کنیم چه قبول نکنیم دامپزشکی و 14 مهر در جامعه امروز بسیار بسیار کمتر شناخته شده. این اقدام هر چند کوچک می تواند در شناخته شدن و بزرگداشت 14 مهر نقش موثری ایفا کند. دوستان همه می دانیم خدمت به سلامت و رفاه حیوانات در سطح بسیار بزرگتر از یک سنجاقک توسط دامپزشکان در گوشه گوشه این مرز و بوم انجام می شود ولی میشو به روی دیگر سکه هم نگاهی کرد.
هر چند که بعید می دانم سازمان دامپزشکی به این کار مبادرت بورزد.
به امید روزهای بهتر
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
تو هم دلت خوشه دکتر لطفی
نظر شما
ادامه