کد خبر: ۱۳۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی قزوین، تهران و خاش

 

افتتاح یک باب بیمارستان مجهز دام کوچک در قزوین


با پیگیری وسرمایه گذاری 3نفر از دامپزشکان جوان و همچنین مساعدت اداره کل دامپزشکی استان در اخذ تسهیلات بانکی، یک باب بیمارستان مجهز دام کوچک در شهرستان قزوین افتتاح گردید.
سرپرست اداره داروودرمان اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود:  با توجه به پیشرو بودن واگذاری امور درمانی در استان قزوین به بخش خصوصی ، همواره دامپزشکان استان راغب به سرمایه گذاری برای راه اندازی تاسیسات مورد نیاز بخش درمان بوده اند.
دکتر علی رضایی در ادامه گفت:این بیمارستان دارای بخشهای داخلی (اتاق معاینه)، جراحی،داروخانه،رادیولوژی،آزمایشگاه و پت شاپ می باشد و خدماتی نظیر درمان،الایزا،انجام جراحیهای متنوع،تشخیص انواع بیماریها،آبستنی ها و شکستگی ها به کمک دستگاههای رادیولوژی و سونوگرافی، فروش دارو و کلیه ملزومات مورد نیاز نگهداری حیوانات خانگی را ارائه می نماید.
دکتر رضایی همچنین گفت: در این بیمارستان تشخیص و درمان بیماریهای آبزیان و گونه های اگزوتیک (مانند خزندگان و ...) انجام می گردد.

-------------------------------

 

دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور با جمعی ازپرسنل اداره کل دامپزشکی استان تهران


رئیس سازمان دامپزشکی کشور درماه مبارک رمضان و درآستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) دعوت اداره کل دامپزشکی استان تهران را پاسخ داده ودرجمع مدیران وکارمندان این اداره کل حضور یافت.
دراین دیدار دوستانه که دکتر رضائی مدیرکل حوزه ریاست و رضائی نژاد مدیرکل رفاه وپشتیبانی نیزدکتر دستور راهمراهی کردندوضمن پاسخگویی به پاره ای ازسوالات کارشناسان این اداره کل در مورد عملکرد مناسب و پیگیریهای سازمان دامپزشکی کشور درتامین اعتباروپرداخت های مالی ورفاهی سازمان توضیح دادند. ودرآخر دکتر حزبئی مدیرکل استان ضمن تشکر از حضورو توضیحات جامع دکتر دستور در این جلسه ،استمرار این جلسات را جهت حل مشکلات و رفاه حال بیشتر پرسنل اداره کل دامپزشکی استان تهران از ایشان خواستار شدند.

-----------------------------

 

دکتر محمد کریم پورمند به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان خاش منصوب شد


دکترمهدی حسینی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان طی حکمی دکتر محمد کریم پورمند را به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان خاش منصوب کرد. همچنین از زحمات مهندس ملک حسین ریگی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در متن این حکم آمده است:
امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس اصول چهارگانه عدالت گستری،مهرورزی ،خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی دولت خدمتگزار و با بهره گیری از توان بالقوه نیروهای متعهد و همکاری پرسنل زیر مجموعه در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
0
جالب توجه حکیم مهر ....... دکتر .... برادر ...... را به ادره کل ..... تبعید کرده استاست لطفا ن موضوع را منعکس نمایید،- همکار
نظر شما
ادامه