کد خبر: ۱۳۴۷۱
حکیم مهر - با توجه به شروع فصل تابستان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان دامپزشکی کنترل دقیقتری بر ذبح دام و بهداشت فراورده‌های خام دامی داشته با شد تا اسباب تلخی مومنان در ماه مبارک نشود.
به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی فعالیت‌های دامپزشکی را در کنترل بیماریهای مشترک انسان و دام قابل تقدیر دانست. 
آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار مدیر کل دامپزشکی با وی گفت: کاهش بیماریهای دامی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری در صنعت دام و طیور حاصل تلاشهای شبانه روزی این قشر زحمت کش است.
امام جمعه تبریز ادامه داد: با توجه به شروع فصل تابستان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان دامپزشکی کنترل دقیق تری بر ذبح دام و بهداشت فراورده‌های خام دامی داشته با شد تا اسباب تلخی مومنان در ماه مبارک نشود.
آیت الله مجتهد شبستری با تکریم مجموعه تلاشهای خاموش فعّالان بی‌ادعای امور دامپزشکی مناطق مختلف آذربایجان شرقی خواستار بذل جدیّت قانونمند‌تر مسئولان مربوطه برای رعایت اصل تزکیه اسلامی و سالم سازی صحیح فضاهای مختلف دامپروری و بهبود شرایط نظارتی و فنّی تولید فراورده‌های دامی با استفاده از اصول بنیادین شرعی و علمی و بهداشتی شد.
نظر شما
ادامه