کد خبر: ۱۳۴۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر مطلوب بودن وضعیت تامین داروهای مورد نیاز این سازمان گفت: باید در تولید داروهای دامی خودکفا شویم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، دومین جلسه شورای هماهنگی معاونان و مدیران کل استانی سازمان دامپزشکی سراسر کشور بعدازظهر امروز به میزبانی استان البرز و در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی مستقر در کرج برگزار شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: به تازگی حوزه تشخیص و درمان در سازمان دامپزشکی کشور راه‌‌اندازی شده و امیدواریم که این اقدام گام مهمی در پیشگیری از مشکلات دامداران باشد.

دکتر سید محسن دستور در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تامین داروهای مورد نیاز این سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما در این حوزه در وضعیت خوبی قرار داریم که این مهم با تلاش‌ و همکاری گسترده میسر شده است.

وی افزود: نکته مهم در تامین داروهای دامی و داروهای مورد نیاز است که با وجود وضعیت مطلوب فعلی باید تلاش‌های خود را افزایش داده و به نقطه‌ای برسیم که در این حوزه خودکفا باشیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌های بسیاری در این حوزه انجام شده و هم‌اکنون در تولید داروهای گیاهی در حوزه دامپزشکی موفقیت‌های بسیار چشم‌گیری کسب کرده‌ایم.

* رونمایی از اقلام جدید دارویی توسط سازمان دامپزشکی کشور

دستور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تدوام موفقیت‌های فعلی گفت: امیدواریم تا پایان سال‌جاری بتوانیم از تعداد دیگری اقلام جدید دارویی حدود هفت یا هشت قلم دیگر رونمایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بهره‌مندی از توان دانشگاهی کشور در اجرای طرح‌های سازمان دامپزشکی اشاره کرد و گفت: ما پتانسیل‌ها و استعدادی بسیاری در محیط‌های دانشگاهی و جامعه دانشگاهی کشور داریم که باید از این ظرفیت‌ها به طور مطلوب استفاده کرد.

دستور در پایان تاکید کرد: در این زمینه سازمان دامپزشکی طرح‌های جدیدی در دست اجرا دارد و امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته از ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی کشور در این مسیر استفاده کنیم.

لازم به توضیح است در این نشست یک روزه که به میزبانی استان البرز برگزار شد، اکثر زمان جلسه به بحث‌های تشکلاتی و سیاست‌های سازمانی اختصاص داشت.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
0
0
تیتر خبر رونمایی از اقلام جدید دارویی توسط سازمان دامپزشکی کشور است، اما بنده هر چه بالا، پایین و وسط گزارش را جستجو کردم چیزی راجع به داروهای رونمایی شده مشاهده نکردم. لطفاٌ متن گزارش را بر مبنای تیتر اعلام شده تهیه بفرمایید.
عرب
حکیم مهر
|
-
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
0
0
با سلام و احترام. ضمن تشکر از بازدید شما - در متن خبر اشاره به رونمایی از هفت یا هشت دارو تا پایان سال جاری شده است.
نظر شما
ادامه