کد خبر: ۱۳۱۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از تلاش در راستای تولید 800 تن مرغ بدون آنتی‌بیوتیک طی سال جاری در استان خبر داد. 
به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، دکتر سیدسعید حسینی اظهار داشت: تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک از سال گذشته در استان آغاز شد که طی آن 400 تن مرغ سبز در استان تولید و روانه بازار مصرف شد که تلاش داریم این میزان را به دو برابر افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: متأسفانه سال گذشته عدم ثبات در بازار قیمت نهاده‌ها مشکلاتی را برای تولید مرغ به وجود آورد که این مشکلات اجازه برآورده شدن انتظارات را از واحدها سلب کرد.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: هم اکنون مشکلاتی که در زمینه تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در استان وجود دارد مشکلاتی است که گاها با کشتارگاه‌ها داریم که می‌کوشیم این مشکلات را برطرف سازیم.
حسینی افزود: تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک از تابستان سال گذشته برای نخستین‌بار در استان کلید خورد که 10 واحد در این زمینه فعال شدند.
به گفته وی، تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در راستای طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های دامی صورت می‌گیرد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
خواهشمندم یه سری به سایت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی بزنید و عکس مدیر کل رو در جهات مختلف ببینید ..... یا کس دیگری توی این استان کار نمی کنه . یکی به دکتر دستور بگه دست مریزاد .....- غلامرضا
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
0
باید به این مدیر کل خوش ذوق بگیم
اهل ....... روزگارم بد نیست
.......... غلامرضا
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
0
0
...........در اقدامي هوشمندانه كارشناس ازمايشگاه ، به عنوان رييس اداره امور مالي استان تعيين شد. پيش از اين اقاي تقويان با مدرك كارشناسي حسابداري تقويان عهده دار اين پست بود اما اقدامات با تدبير مدير كل دامپزشكي استان سبب گرديد تا فردي با مدرك كارشناسي ازمايشگاه عهده دار اين پست مهم گردد. ...............
نظر شما
ادامه