کد خبر: ۱۳۰۸۳

حکیم مهر - مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس نقش دامپزشکی در جذب سرمایه گذار در این منطقه را مهم دانست.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، صادق نجفی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در دیدار دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی استان با وی گفت: نقش دامپزشکی در جذب سرمایه گذاری صنعت دام و طیور بسیار مهم است و دامپزشکی می تواند با استفاده از ظرفیتهای فنی و تخصصی خود سرمایه گذاری در این منطقه را از لحاظ سلامت و کیفیت تضمین نماید.

وی به نقش مهم مناطق آزاد در رونق اقتصاد کشورها اشاره کرد و افزود: مناطق آزاد جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصاد کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته دارند و به عنوان اهرم قدرت اقتصاد در بین کشورهای صادرات‌گرا ایفای نقش می‌کنند.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس گفت: جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش دام و طیور  یکی از مهم ترین اهداف مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارس است و در این راستا نیز برنامه ریزیهای دقیقی صورت پذیرفته است که جهت احداث مجتمع کشتارگاه مدرن دام نیز در منطقه جذب سرمایه گذار انجام پذیرفته که با همکاری دامپزشکی در آینده نزدیک شاهد ساخت این مجتمع خواهیم بود.

در ادامه دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی استان نیز آمادگی این اداره کل را برای توسعه همکاری با منطقه آزاد ارس جهت ارائه بهتر خدمات دامپزشکی به سرمایه گذران بخش دامپروری اعلام نمود و خاطر نشان کرد دامپزشکی آذربایجان شرقی با بهره گیری از تخصص کارشناسان زبده خود با تمام توان در راستای حفظ و حراست از سرمایه های دامی و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه گامهای مؤثری بر می دارد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی تاکید نمود:سرمایه گذاران صنعت دام و طیور می توانند با توجه به پتانسیل بالای دامپروری در منطقه آزاد ارس با احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی ارزش افزوده محصولات دامی خود را بالا ببرند و در این راستا ما در اداره کل دامپزشکی استان با تمام توان از سرمایه گذاران این بخش حمایت می نمائیم.

وی همچنین اظهار داشت: داکتهای ضدعفونی پیشرفته مستقر در قرنطینه های مرزی جلفا و نوردوز در کاهش ورود بیماری های واگیر دامی بسیار موثر بوده است.

گفتنی است مدیر کل دامپزشکی استان به همراه معاون اداری و پشتیبانی از داکت ضد عفونی مستقر در قرنطینه دامپزشکی مرز جلفا بازدید نمودند.


نظر شما
ادامه