کد خبر: ۱۲۶۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - با وجود کمبود و قیمت بالای گوشت قرمز در کشور، روزانه حدود دوهزار رأس بره به قیمت هر رأس یک میلیون و 700 تا دو میلیون تومان به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این مطلب گفت: به‌رغم اینکه دولت صادرات گوشت قرمز و دام زنده را ممنوع کرده و دستگاه‌های امنیتی با قاچاقچیان دام زنده برخورد قاطع می‌کنند، اما همچنان روند قاچاق بره‌های ایرانی ادامه دارد.

هیبتیان افزود: دلالان عرب یا به‌طور مستقیم بره‌هایی که بین 10 تا 12 کیلوگرم گوشت خالص داشته باشند را از دامدار خریداری می‌کنند، یا این کار را از طریق واسطه‌های داخلی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود و قیمت بالای گوشت قرمز، روزانه حدود دوهزار رأس بره به قیمت هر رأس یک میلیون و 700 تا دو میلیون تومان به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قاچاقچیان از طریق قایق و لنج بره‌های قاچاق‌شده ایرانی را به کشورهای مورد نظر خود انتقال می‌دهند.

هیبتیان در پایان تصریح کرد: از نهاده‌های امنیتی و انتظامی انتظار می‌رود که برخورد با قاچاقچیان را قاطع‌تر کنند و جلوی قاچاق این بره‌ها که اگر بزرگ‌تر شوند، گوشت بیشتری در کشور تولید می‌شود، بگیرند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مجتبی مرتضوی
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
0
0
.........بره استرالیایی 20 کیلو گوشن تحویل روی عرشه کشتی فوب حلیج فارس 50 دلار است .آن هم تولید استرالیا که گوشت آن عاری از هر گونه باقیمانده ها می باشد .کشتی ها را اگر می خواهند دوستان ملاحظه فرمایند کلمات زیر را در تصاویر تصاویر گوگل جستجو فرمایند
sheep ship
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
0
....... هميشه برخود لازم ميداند كه در همه مباحث اعلام نظر كنند. انشالله در آينده اعلام نظر ايشان را در خصوص مسائل هسته اي و سياست خارجي داشته باشيم.- دامپزشك
نظر شما
ادامه