کد خبر: ۱۲۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رییس شعبه 102 دادگاه جزایی دادگستری استان کرمان گفت: حکم متهمان به توزیع و عرضه گوشت الاغ در شهر کرمان به زودی و با قاطعیت، در اسرع وقت و به صورت ویژه مطابق با موازین قانونی صادر خواهد شد.
«منصور سالاری» با بیان این مطلب گفت: با توجه به صدور کیفرخواست از سوی دادستان عمومی و انقلاب و تقاضای مجازات برای مباشرین و عاملین عرضه گوشت الاغ در سطح شهر کرمان از سوی مجرمین این پرونده پس از طی مراحل تحقیقات مقدماتی و تکمیل در این دادگاه جهت دادرسی مطرح به رسیدگی است.

رییس شعبه 102 دادگاه جزایی دادگستری استان کرمان افزود: در جهت اطمینان خاطر شهروندان و فراهم کردن آسایش و امنیت آنان از بعد سلامت و رعایت بهداشت عمومی به این پرونده به صورت ویژه رسیدگی و با مجرمین وفق مقررات و قوانین جاریه بدون کوچکترین مماشاتی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارنظر برخی از شهروندان مبنی بر به درازا انجامیدن رسیدگی به این پرونده خاطرنشان کرد: در جهت شفاف سازی امور و اطمینان بخشی شهروندان اعلام می‌دارم که دستگاه قضایی در خصوص تامین و آرامش خاطر شهروندان از حیث ایجاد سلامت مواد غذایی و خوراکی هیچ‌گونه مسامحه‌ای با متخلفین نخواهد داشت.

 

برچسب ها: کرمان، دادگستری،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
0
0
جا دارد بعد از صدور حكم مسولين دامپزشكي كرمان بادي به غب غب بياندازند و بگويند كه من آنم كه رستم بود پهلوان
نظر شما
ادامه