کد خبر: ۱۲۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی اعلام کرد : در پی استقبال گسترده اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران از پیش ثبت نام واحدهای مسکونی، ظرفیت در شرف تکمیل است و از ساعت ۰۰/۸ صبح روز دوشنبه متقاضیان جدید این واحدها در لیست انتظار قرار می‌گیرند.
پیش ثبت نام واحدهای مسکونی در پروژه ساختمانی منطقه ۵ شهرداری تهران، با استقبال بی سابقه اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا روبرو شد، به طوریکه در اولین روز اطلاع‌ رسانی از طریق سامانه پیام کوتاه، آمار بازدید از سایت این به رکورد بی‌سابقه ۶۰۲۳ بازدید رسید.

بر پایه این گزارش تعداد تقاضاهای ثبت شده بیشتر از همه پیش بینی‌ها و ظرفیت‌های موجود اعلام شده است؛ به همین دلیل اولویت واگذاری این واحدها بر اساس تاریخ و زمان ثبت نام تعیین می‌شود؛ همچنین متقاضیان جدید واحدهای مسکونی ازساعت ۰۰/۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۷/۱۲/۱۳۹۱در لیست انتظار قرار خواهند گرفت و در صورت انصراف و یا عدم ایفای تعهدات اعضای ثبت نام شده، جایگزین خواهند شد.

طرح واگذاری واحدهای مسکونی در غالب شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و در راستای اهداف رفاهی و خدماتی این سازمان صورت می‌پذیرد و با توجه به اینکه جواز ساخت و ساز زمین مورد نظر از شهرداری اخذ شده است؛ ان شاءالله با همت اعضای شرکت تعاونی و تلاش هیئت مدیره انتخابی، عملیات اجرائی ساخت و ساز پروژه ساختمانی آن در اولین روزهای سال جدید آغاز خواهد شد.

 
 
ورود به صفحه ثبت نام : با کلیک از اینجا
خبر مرتبط :
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
0
0
بالاخره راهی برای ......سازمان پیدا شد ! تبریک میگم. فقط این عکسی که گذاشته معلوم نیست تا چند سال دیگه اونجا آماده تحویل بشه!
دوستان 2 ملیون اضافه دارید برید عضو بشید تا حداقل.......!- دکتر ضفر پور
نظر شما
ادامه