کد خبر: ۱۲۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به مناسبت 5 اسفند - روز مهندسی - پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد :

" تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مشحون از دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی - ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند. نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندسی، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند جامعه مهندسین کشور در تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران صورت گرفته است.
در حال حاضر دنیا شاهد نوآوری های جدید در همه عرصه هاست و این مهم جز با تلاش و سخت کوشی از باب علم و فن میسر نمی شود. در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تحریم علیه نظام اسلامی را تشدید کرده اند، توانمندی مهندسین متعهد ایران اسلامی با تلاش، مجاهدت و خلاقیت، تحریم‌ها را بی‌اثر و تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و سازندگی کشور نموده است.
بی تردید گسترش حضور خانواده بزرگ مهندسان کشاورزی به ویژه شیلات در عرصه های مختلف بخش کشاورزی نویدبخش رسیدن به یکی از اهداف متعالی کشور که همانا مهندسی کردن فرآیند تولیدات کشاورزی است خواهد بود. بر همین اساس و در راستای تعالی اندیشه و تفکر مهندسی و تبیین جایگاه مهندسی در فرآیند تولید در بخش تحقیقات شیلات، به پاس ارج نهادن به همکاران مهندس که در میدان آمیختگی دانش، مهارت، اخلاق و مدیریت تلاش می نمایند، با تبریک پنجم اسفند ” روز مهندسی”، امیدوارم همواره در این راه پر افتخار موفق و پیروز باشید.

دکتر عباسعلی مطلبی / رییس موسسه "

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مزدک
|
-
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
0
0
دود از کنده بلند می شود
نظر شما
ادامه