کد خبر: ۱۱۶۶

حکیم مهر -  دکتر سید محمد آقا میری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو میلادی را به دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی اقلیت‌های مذهبی تبریک گفت.


متن پیام به این شرح است :
                           
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران عزیز، خانم‌ها و آقایان؛
 
سال نو میلادی را به دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی اقلیت‌های مذهبی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
تعالیم سازنده ادیان الهی در سراسر تاریخ موجب تعالی بشر و حرکت او به سوی کمال بوده است و پیروان راستین این ادیان باید با بهره‌گیری از تعالیم پیامبران عشق، نوع‌دوستی، تقوی و خدمت به همنوع را در جامعه ترویج دهند.
گر چه ممکن است اهمیت خدمات بزرگ و ارزشمند دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی از دید عموم جامعه و مسئولان کشوری و لشکری مغفول باشد، لکن هیچگاه در نزد خداوند متعال نادیده نخواهد ماند.
ضمن آرزوی توفیقات الهی توام با سعادت و سلامتی و تندرستی برای اعضای خانواده بزرگ دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی، امید است در سال جدید میلادی با قلبی پاک و روحیه‌ای شاداب و با انگیزه در جهت رفع نقصان‌ها، ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه و اعتلای دامپزشکی کشور کوشا و موفق باشید.
 
سید محمد آقامیری
رئیس سازمان

--------------------

 

توضیح حکیم مهر :

 

 ضمن تقدیر از اقدام رئیس محترم سازمان نظام دامپزشکی در جهت صادر نمودن پیام تبریک سال نو میلادی به عموم همکاران اقلیت های مذهبی و توجه به همه اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی صرفنظر از اعتقادات مذهبی آنان ، این نشریه هم وظیفه خود می داند علاوه بر تبریک صمیمانه به مناسبت میلاد حضرت عیسی (که درود خدا بر ایشان باد) به عموم همکاران عزیز و مخاطبین محترم نشریه حکیم مهر بویژه مسیحیان گرامی،  فرارسیدن سال نو میلادی را هم به مسیحیان عزیز تبریک عرض نموده و برای همه همکاران خدوم عرصه سلامت و بهداشت اعم از مسیحیان و سایر اقلیت های مذهبی آرزوی موفقیت و بهروزی نماید.

 

 

نظر شما
ادامه