کد خبر: ۱۱۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پرندگان با خوردن نوعی توت از درختان که مزه آن را بسیار دوست دارند حالت سرمستی و ناخوشی پیدا می کنند و سریع می میرند.

باشگاه خبرنگاران به نقل از نیونیوز نوشت: دانشمندان متوجه شدند که کلاغ ها و پرندگان بعد از خوردن این میوه احساس ناتوانی می کنند و تمام انرژی بدن خود را از دست می دهند پرهای خود را جمع می کنند و دیگر نمی توانند پرواز کنند.
گفتنی است ؛این نوع توت دارای یک نوع ماده مخدر است که بدن پرندگان سریع به آن واکنش نشان می دهد و آنها  را فلج می کند.

دانشمندان تعدادی از این پرندگان را به مرکز نجات حیات بخش منتقل کردند اقدامات زیادی را برای بهبودی آن ها انجام دادند و توانستند توت های سمی را از بدن آن ها خارج کنند و بعد از دو روز آن ها را به حالت طبیعی خودشان برگردانند.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
m.en
|
-
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
0
اول اینکه کدوم نوع توت و اسم گونه ی درختش چیه ؟؟ دوم اینکه کدوم کشور ؟؟؟ سوم اینکه کدوم پرنده ؟؟؟ چهارم اینکه دانشمندان دانشمندان که نوشته کی رو منظورش بوده و کدوم تحقیقات رو داره میگه ؟؟؟ پنجم اینکه مگه توت رو از بدن پرنده خارج می کنند ؟؟؟ یعنی جراحی کردن در اوردن یا چی (روش چی بوده دقیقا) ؟؟؟؟!!! ششم اینکه این یک نوع ماده ی مخدری که تو این توت هست اسمش چیه ؟؟؟ هفتم اینکه این مطلب هایی که اصلا معلوم نیست از کجا اومده و کی نوشته و با چه سطح سوادی نوشته شده و منبع علمی و غیر علمی هم که الحمد لله نداره ، چرا باید در وبسایت بی نظیر و علمی مثل حکیم مهر درج بشه ؟ :) البته ببخشید که من رک صحبت کردم اما این مطلب تا زمانی که منبع معتبر نداشته باشه و اسم محقق ها و غیره و پاسخ این سوالا مشخص نشه، علمی و قابل قبول نیست. :) با آرزوی موفقیت.
نظر شما
ادامه