کد خبر: ۱۰۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - ساختمان جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با حضور هیات رییسه دانشگاه، مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه در زیربنایی به وسعت 5 هزار و 600 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

پرویز آژیده رییس دانشگاه تبریز در این آیین با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رشد علمی کشورمان در عرصه‌های مختلف موجب حیرت جهانیان شده است تصریح کرد: ملت ایران و به خصوص جوانان با اعتماد به نفس، خوباوری و توکل به خداوند متعال در زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری در زمینه‌های مختلف طی کردند که امروزه موجب حیرت جهانیان شده است.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های متعدد، استکبار جهانی علیه کشورمان افزود: با وجود این تحریم‌ها، ملت ایران در حوزه‌های مختلف علمی به موفقیت‌های بزرگی رسیده و هم اکنون کشور ما در زمینه فناوری‌های نو، جزو پیشتازان در جهان بوده و در اغلب رشته‌های علمی جزو کشورهای مطرح جهان است.

وی عامل اصلی و رمز موفقیت ملت ایران را وحدت، همدلی، همفکری و ایمان راسخ به خداوند متعال بیان کرد و افزود: با وحدت و برداری می‌توان گامهای موثری را برای اعتلای همه جانبه کشورمان در عرصه‌های مختلف برداشت.

آژیده افزود: رشته دامپزشکی از جنبه‌های مختلف در جامعه حایز اهمیت بوده و اگر غفلتی در این خصوص صورت بگیرد، ممکن است تهدید جدی در سلامت و امنیت غذایی برای جامعه بوجود آید.

رضا اسدپور رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز این دانشکده را دارای چهار گروه عمده آموزشی، بیش از 600 نفر دانشجو و 41 نفر عضو هیات علمی بیان کرد و یادآور شد: ساختمان جدید دارای هشت آزمایشگاه تخصصی، یک آزمایشگاه عمومی،‌21 اتاق اعضای هیات علمی، ‌پنج اتاق اداری آموزشی و سه اتاق آموزشی است.

وی در ادامه افزود: همه دست اندرکاران و مسئولان این دانشگاه برای توسعه همه جانبه این رشته دامپزشکی و این دانشکده در تلاش هستند و توسعه آن جزو الویت‌های دانشگاه است.

به گفته وی برای انتقال و تجهیز این دانشکده جدید180 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه تبریز در این آیین زیربنای این دانشکده را 13 هزار و 500 متر مربع بیان کرد و افزود: در حال حاضر فاز اول این پروژه در زیر بنای 5 هزار و 600 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

جمشید اسماعیلی افزود: در تلاش هستیم، بزودی کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی، خدماتی و محوطه‌سازی این طرح به اتمام برسد. تا به امروز برای اجرای این پروژه 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهیار عقاپور
|
-
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
0
این مطلب هم قابل ذکره که این دانشکده بعد از حدود 20 سال هنوز کامل نشده، متاسفانه رشته دامپزشکی همه جا مورد ظلم و تبعیض قرار میگیره.
نجارپور
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
0
این دانشکده درجاده باسمنج تبریز واقع شده که از نظر امنیتی تردد دانشجویان وکادر با خطرات زیادی همراه می باشد وچندین مورد تاکنون حادثه داشته است از نظر ساختمانی ناقص ودر ساخت آن وجدان کاری وجود نداشته است و....
نظر شما
ادامه