کد خبر: ۱۰۷۶۱

حکیم مهر - دهمین همایش جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران با حضور 250 نفر از پژوهشگران و دانشجویان حوزه دامپزشکی کشور در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.
دبیر اجرایی همایش 19 مهرماه سال جاری در مراسم آغاز به کار آن گفت: 220 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که هیات داوران از میان آنها 47 عنوان مقاله را برای ارائه به صورت سخنرانی و 143 عنوان را برای ارائه به صورت پوستر انتخاب کردند.

سیدحسین جارالمسجد افزود: هشت پانل مختلف در زمینه های جراحی بافت های نرم دام های بزرگ و حیوانات خانگی، جراحی ارتوپدی، لنگش، تکنیک های تصویربرداری تشخیصی، بیهوشی، لاپاراسکوپی و طب مکمل در این همایش ارائه می شود.

وی اظهارکرد: 9 سخنران کلیدی از استادان برجسته دانشگاه های کشور در طول برگزاری همایش در زمینه های مرتبط با موضع آن سخنرانی خواهند کرد.

جارالمسجد گفت: چهار کارگاه آموزشی نیز با هدف ارتقای دانش و مهارت شرکت کنندگان در طول برپایی همایش در زمینه های کاربردی مبانی دندانپزشکی اسب، مدیریت منابع علمی در نوشتن دست نویس های علمی با نرم افزار end note، سونوگرافی در حیوانات کوچک و اصول اجرایی مراقبت از سم در گله های شیری برگزار می شود.

وی گفت: جراحی نسوج نرم دام بزرگ و کوچک، ارتوپدی، مراقبت های اضطراری، مدیریت جراحی، لنگش، افتالمولوژی، مراقبت های دندانی، طب جایگزین، بیهوشی دامپزشکی و رادیولوژی دامپزشکی محورهای اساسی این همایش سه روزه را تشکیل می دهد.

دهمین همایش جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران از 19 تا 21 مهر ماه جاری با همکاری انجمن جراحی دامپزشکی ایران در دانشگاه تبریز برگزار می شود.


 

نظر شما
ادامه