کد خبر: ۱۰۳۹۷

حکیم مهر - در هفته گذشته سه تن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به طور جداگانه از اداره کل دامپزشکی اصفهان بازدید کردند.
دکتر عباس مقتدایی و نیره اخوان از نمایندگان مردم اصفهان و محسن صرامی فروشان؛رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی،طی بازدید ازاداره کل دامپزشکی استان اصفهان ازنزدیک با فعالیتهای این اداره کل  در حوزه های مختلف آشنا شدند.
نمایندگان در این دیدارها ودر جلسات جداگانه ای با دکتر حسینی، مدیرکل و کارشناسان دامپزشکی استان به بررسی مسائل ومشکلات اداره کل پرداختند و رهنمودهایی را نیز در ارتقاءکمی وکیفی چه از نظر بودجه وحقوق کارکنان این مجموعه در کشور ارائه نمودند.

دکتر حسینی مدیر کل دامپزشکی استان نیز در این جلسات ضمن تشکر وقدر دانی از حضور نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد واهداف این اداره کل ارائه نموده وابراز امیدواری کرد : انشاء الله با توجه به پتانسیلهای موجود در استان و حمایت همه جانبه نمایندگان، مسئولین استانی و با همکاری و همدلی سایر ارگانهای مربوطه بتوانیم مشکلات این مجموعه را مرتفع و گامهای مؤثری در رشد و ارتقاء بهداشت وسلامت جامعه که از اهداف سازمان دامپزشکی کشور است برداریم.

در ابتدای شهریور ماه نیز اداره کل دامپزشکی استان پذیرای حضور حسینعلی حاجی نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار بوده است.

 

نظر شما
ادامه