کد خبر: ۷۳۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر ناصر عسکری فرد» مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان طی حکمی «دکتر سید مرتضی قریشی» را به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز ظهر روز یکشنبه مورخ 1401/12/28 در محل دفتر معاونت توسعه استانداری خوزستان با حضور دکتر سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز، مدیر کل دامپزشکی استان و نماینده ولی فقیه دامپزشکی برگزار شد.

«سید احمد موالی زاده» سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به امنیت و سلامت غذایی جامعه در گرو سالم بودن تولیدات دامی کشور است گفت: حفظ و ارتقای بهداشت عمومی دامداری‌ها از طریق مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، و تحقق امنیت غذایی از طریق فراهم کردن شرایط بهداشتی برای سرمایه گذاری و تولید و کاهش تلفات دامی و کاهش ضایعات فرآورده‌های دامی و افزایش راندمان تولید و سلامت غذا را دنبال کنید.

فرماندار اهواز در ادامه گفت: بحث سلامت غذا بسیار مهم و حیاتی است و انتظار می رود که سلامت و ایمنی مواد غذایی در شهرستان تداوم و با جدیت دنبال شود.

در پایان حکم انتصاب «دکتر سید مرتضی قریشی» به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی این شهرستان از طرف فرماندار شهرستان به وی اعطا گردید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
6
1
جوانگرایی در خوزستان دارد گل می کند فقط جای خانم دکترها خالی است که از دکتر عساکره انتظار می ره در این خصوص هم پیشرو باشه
نظر شما
ادامه