کد خبر: ۹۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی هنوز در دستور کار مجلس قرار نگرفته است اما در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی شده و انتظار می‌رود که به زودی در مجلس تصویب شود.

دکتر علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در استان اصفهان، در باره طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی شده و به تصویب هم رسیده است. ان شاءالله این طرح در روزهای آینده در صحن علنی مطرح می‌شود و نمایندگان به آن طرح رای می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اهمیت طرح فکر می‌کنید چه دیدگاهی بین نمایندگان حاکم باشد، گفت: با توجه به شناختی که نسبت به نمایندگان دارم، فکر می‌کنم طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی رای می‌آورد. این طرح با توجه به اهمیت موضوع تصویب می‌شود.

وی درباره عدم رای گیری برای طرح مذکور گفت:  هنوز طرح‌ها و لوایح زیادی را داریم که باقی مانده و در حال بررسی است. طرح‌ها به ترتیب اولویت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، به عنوان مثال می‌توان به طرح بکارگیری نیروهای شرکتی و مربیان پیش دبستانی و بحث نیروهای حق‌الزحمه‌ای فنی و حرفه‌ای اشاره کرد. از سوی دیگر درگیر رای گیری انتخاب ناظرین به مجلس در شوراها و ارگان‌های مختلف هستیم.

این نماینده مجلس درباره اهمیت و نقش این طرح تاکید کرد: با تصویب این طرح بخش اصلی مشکلاتی که امروز در جامعه در اثر گرانی‌ها حادث شد ناشی از تداخل وظایف و عدم هماهنگی بین وازرت‌خانه‌ها بود، حل می‌شود.  تصویب این طرح می‌تواند ماثر باشد و وظایف به وزارت‌خانه‌هایی محول شود که خودشان درگیر این امور هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصویب طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی می تواند به کاهش و حل مشکلات مردم کمک کند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تائب زاده
|
-
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
سلام
لطفا کلمه زیر را تصحیح بفرمایید.
از سوی دیگر -درگیزر ٍ- رای گیری
حکیم مهر
|
-
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
با سلام. ضمن پوزش و تشکر از دقت شما - اصلاح شد.
نظر شما
ادامه