کد خبر: ۹۹۷۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - دکتر حمیدرضا مسلمی به عنوان رئیس جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب شد.

تودیع و معارفه دو تن از روسای دانشکده های فنی و مهندسی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور دکتر مصیب عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، جمعی از معاونین ، روسای دانشکده ها و کارکنان در محل تالار مولوی دانشکده علوم انسانی برگزار گردید .

دکترمصیب عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار طی سخنانی اشاره کرد: کلان دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تغییر قرار دارد و تغییرات فرهنگی از مهم ترین برنامه های رئیس محترم دانشگاه است.

وی افزود: تغییرات فرهنگی صورت نخواهد گرفت مگر با اراده جمعی توسط منابع انسانی موجود در آن دانشگاه که شامل کارمند ، استاد و دانشجوست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اشاره کرد: رویکرد فرهنگی بس ارزنده و مهم است که امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز بتواند به خوبی ایفای نقش نماید که کسب مقام برتر در ارزیابی فرهنگی نماز سال 89 در سطح کشور یکی از این تغییرات است.

دکترعباسی به تغییرات در بعد کیفی آموزش و پژوهش دانشگاه اشاره کرد و افزود ارسال بخشنامه های متعدد شامل تدوین طرح جامع آموزشی ، تدوین کارگروه تخصصی در تغییر سرفصل دروس ، ارائه رشته های پرداوطلب درکمیته های تخصصی استانی و اشاعه و گسترش شرکتهای دانش بنیان وایجاد آزمایشگاه های مرجع و ملی وارتباط صنعت و دانشگاه و افزایش منابع درآمدی از انتظارات و سرفصل های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود : تغییرات مدیریتی در نظام اداری هر سازمانی وجود دارد و این  تغییرات است که باعث پیشرفت هر سازمانی خواهد بود.

در این مراسم از زحمات دکتر مهدی سیاهی و دکتر محمدرضا محمدی ملایری بعنوان روسای دانشکده های فنی و مهندسی و دامپزشکی تقدیر بعمل آمد و آقایان دکتر کاوه کاوسی و دکترحمیدرضا مسلمی به عنوان ریاست این دو دانشکده معرفی شدند.

دکتر مسلمی، دامپزشک و دارای درجه دکترای تخصصی در گرایش جراحی دامپزشکی است.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
0
تبریک به دکتر مسلمی عزیز امیدواریم در دوره مدیریت ایشان اتفاقات خوبی بیفتد-دانشجو
منصور
|
-
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
0
0
با سلام خدمت اقای دکتر مسلمی استاد گرانقدر و تبریک و شادباش برای انتخاب جنابعالی برای این وظیفه خطیر
یار همیشگی
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
0
0
خدارو شکر که بالاخره این طلسم شکست.دانشکده دامپزشکی گرمسار توانایی های زیادی داره ولی به دلیل منفعت طلبی شخصی بعضی افراد هنوز به اون جایگاه خودش نرسیده مخصوصا در 3سال اخیر.قطعا دکتر مسلمی با مدیریت و درایت صادقانه اش می تونه موفق باشه چون دلسوزانه و برای همه کار می کنه ،نه عده خاصی.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
0
0
دکتر جون دوست داریم. دانشجو
دانشجو
|
-
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
0
دکتر مسلمی یه دونه ست
حرف نداره، دکتر جون یه دونه باشی همیشه باشی
نظر شما
ادامه