کد خبر: ۹۹۲۷

حکیم مهر - سیزدهمین همایش «علوم دارویی ایران»، 13 تا 16 شهریور ماه امسال در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

سید ابوالفضل مصطفوی، دبیر سیزدهمین همایش علوم دارویی ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: تقریباً 50 درصد شرکت کنندگان این همایش را دانشجویان داروسازی و رشته‌های مرتبط تشکیل می‌دهند که در این همایش به ارائه مقاله می‌پردازند.

وی محورهای اصلی این همایش را داروسازی صنعتی، نانوفناوری دارویی، داروشناسی و سم‌شناسی، شیمی دارویی، بحث زیست فناوری دارویی، روش‌های جدید دارو‌رسانی، داروسازی بالینی و خدمات دارویی، فراورده‌های آرایشی بهداشتی، آنالیز داروها، رادیو داروها و کنترل مواد دارویی دانست.

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش اعلام آخرین تحقیقات انجام شده در زمینه داروسازی، آشنایی داروسازان با آخرین و پیشرفته‌ترین نتایج تحقیقاتی در سطح کشور و در سطح بین‌المللی، ارتباط بین صنایع دارویی و پژوهشگران و آموزش داروسازی است.

مصطفوی تصریح کرد: بحث اقتصاد دارو نیز که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده بود، در این همایش به آن پرداخته شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حاشیه این همایش کارگاه‌های مختلفی با حضور استادان دانشگاه‌های کشور و دانشجویان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://www.ipsc2012.com مراجعه نمایند.

 

خبر مرتبط :

 

نظر شما
ادامه