کد خبر: ۹۹۱۴
حکیم مهر - درطرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان یک واحد قصابی در شهرستان میانه پلمپ شد.
دکتر اکبر نادری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میانه گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر اماکن تولید،توزیع و عرضه فراورده های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه در پی بازدیدهای مستمر خود از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی یک واحد قصابی متخلف را پلمپ نمودند.
دکتر اکبر نادری افزود: این واحد قصابی بدلیل تعدد تخلفات و عدم توجه به موازین و مقررات بهداشتی و اخطارهای دامپزشکی با حکم مقام قضایی پلمپ گردید.
این مقام مسئول عنوان کرد: دامپزشکی با نظارت در امر مبارزه با بیماری‌های دام و طیور شامل واکسیناسیون دام‌ها از پایه و غیرپایه، مبارزه با بیماری‌های مشترک سل، بروسلوز هاری، نظارت بر بهداشت اماکن عرضه خام دامی، صدور تمدید پروانه بهداشتی مرغداری‌ها، دامداری‌ها و کارگاه بسته بندی و همچنین مسئولیت خطیر در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه نقش بسزایی ایفا می نماید.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میانه تصریح کرد: تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی تحت کنترل دامپزشکی ، از کیفیت و استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و مردم عزیز می‌توانند با اطمینان خاطر مواد پروتئینی خود را از مراکز مجاز تهیه نمایند.
دکتر نادری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میانه در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف عرضه فرآورده‌های خام  دامی مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 به این شبکه اطلاع دهند .
نظر شما
ادامه