کد خبر: ۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
وی در این گفتگو به صراحت مخالفت خود را با الحاق سازمان دامپزشکی کشور به وزارت بهداشت اعلام کرد و از استخدام 350 نفر دکتر دامپزشک در آینده نزدیک در این سازمان خبر داد. رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت عدم تحقق استخدام 3500 نفر در این سازمان به نقش سازمان نظام دامپزشکی اشاره کرد و این سازمان را دلیل عدم استخدام این تعداد دانست...

حکیم مهر -  دکتر مجتبی نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور در گفتگویی اختصاصی با نشریه حکیم مهر به سؤالات متعددی پاسخ گفت.
وی در این گفتگو به صراحت مخالفت خود را با الحاق سازمان دامپزشکی کشور به وزارت بهداشت اعلام کرد و از استخدام 350 نفر دکتر دامپزشک در آینده نزدیک در این سازمان خبر داد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت عدم تحقق استخدام 3500 نفر در این سازمان به نقش سازمان نظام دامپزشکی اشاره کرد و این سازمان را دلیل عدم استخدام این تعداد دانست.
دکتر نوروزی در بخش دیگری از این گفتگو به موضوع جابجایی معاونین و مدیران خود اشاره کرد و گفت : هر جا که احساس کرده ایم مشکل دارد و خوب کار نمی کند مدیر را تعویض نموده ایم. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر آنکه آیا علت جابجایی دکتر خلج از معاونت بهداشت و پیشگیری هم همین موضوع بوده سخن قبلی خود را تکرار کرد و گفت : هر جا مشکلی داشته و خوب کار نکرده تعویض انجام شده است.
وی در این گفتگو با اشاره به سوابق خود از شماره سه رقمی عضویت خود در نظام دامپزشکی گفت و افزود : سازمان نظام دامپزشکی نباید رقیب بخش خصوصی شود.
دکتر نوروزی همچنین به ابهامات آیین نامه نظارت بهداشتی ماده 19 هم اشاره و تأکید کرد : این آیین‎نامه اشکالاتی دارد که باید رفع گردد و از جمله اشکالات آن است که نباید مسئول فنی از یک استان دیگر در پایتخت به دنبال دریافت حقوق خود باشد.


مشروح گفتگوی مفصل و صریح با دکتر نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور به زودی منتشر خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر سپهری
|
-
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۴
0
0
ما دامپزشکان تا حالا امیدواریمون به دکتر نوروزی بود که با الحاق سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت موافقند تا شاید مقداری از این بدبختی که بخاطر زیرسلطه وزارت جهاد بودن دچارش شدیم نجات پیدا کنیم اما ظاهرا حالا یکی باید پیدا شه که دکتر نوروزی رو راضی کنه.خدا کنه یکی پیدا شه ما رو از این فلاکت نجات بده.
نظر شما
ادامه