کد خبر: ۹۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرطان از علل شایع مرگ حیوانات خانگی مسن است و در سنین بالای ده سال در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی نیمی از دلیل مرگ حیوانات خانگی را به خود اختصاص می دهد / هر چند جراحی به روش رایج هنوز هم نقش مهمی در درمان و کنترل پیشرفت سرطان در حیوانات خانگی دارد اما استفاده از CO2 Laser می تواند ضمن تسکین زودتر بیمار اثرات جانبی کمتری هم از خود بجای بگذارد...

حکیم مهر - دکتر Barbara R. Gores با انتشار مقاله‎ای در شماره جدید Veterinary Practice News به ارائه توضیحاتی درباره مزیت‎های استفاده از CO2 Laser در درمان تومورهای حیوانات خانگی و انتشار تصاویری از تجربیات 16 ساله خود پرداخت.

سرطان از علل شایع مرگ حیوانات خانگی مسن است و در سنین بالای ده سال در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی نیمی از دلیل مرگ حیوانات خانگی را به خود اختصاص می دهد.

هر چند جراحی به روش رایج هنوز هم نقش مهمی در درمان و کنترل پیشرفت سرطان در حیوانات خانگی دارد اما استفاده از CO2 Laser می تواند ضمن تسکین زودتر بیمار اثرات جانبی کمتری هم از خود بجای بگذارد.

برای مطالعه متن این مقاله اینجا کلیک نمایید.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
m.en
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
با سپاس از مطلب عالی و جذاب. جای چنین مطلبی در حکیم مهر چند وقتی بود که خالی بود . امیدوارم باز هم چنین موضوعات و مقالاتی رو به صورت پی در پی داشته باشید . به خصوص که در انتهای مطلب لینک بسیار مفیدی هم قرار داشت .


موفق باشید
نظر شما
ادامه