کد خبر: ۹۳۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر- مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در مراسمی رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان طرقبه شاندیز را منصوب کرد.
در این مراسم که ششم تیرماه سال جاری برگزار شد، غلامحسین صاحبی به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز معرفی و محمدرضا منعمی از سمت خود تودیع شد.

فرماندار طرقبه شاندیز در این جلسه گفت: تغییر و تحولات در راستای بهبود کیفیت و خدمت رسانی بیشتر به آحاد مردم صورت می گیرد و امیدواریم این تغییر مدیریتی در حوزه دامپزشکی سبب ارتقاء جایگاه شهرستان شود.

علی اکبر رمضانی حوزه دامپزشکی وکشاورزی را مؤثر دانست و افزود: شهرستان طرقبه شاندیز از نظر پرورش دام و طیور شرایط مناسبی دارد و در زمینه آبزی پروری اقدامات چشمگیری در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه بیش از 13 درصد تخم مرغ استان در طرقبه شاندیز تولید می شود اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه دامی به زودی وضعیت کشتار گاه صنعتی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد.

رمضانی تصریح کرد: در حال حاضر با وجود کشتار کم در طرقبه شاندیز نظارت و مراقبت های خوبی صورت می گیرد و کشتار گاه ها از سطح بهداشتی خوبی برخوردار هستند.

در پایان این مراسم از زحمات محمد رضا منعمی در طول دوره تصدی خود تقدیر به عمل آمد.

 


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
0
آقایونی که انتخاب شدن دکتر نیستن؟
همکار
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
دکتر بودن که ملاک مدیریت قوی داشتن نیست.این همه دکتر سالاری در دامپزشکی چه معنی دارد در حالی که بار اصلی زحمت و کار بر روی نیروهای کاردان و کارشناس است؟آقایان دکتر اگر کارشناسان و کاردانها نباشند می توانند ادعا کنند که کار دامپزشکی را جلو می برند؟
نظر شما
ادامه