کد خبر: ۹۳۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - کتاب"دندانپزشکی حیوانات کوچک" که به همت عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ترجمه و توسط انتشارات این واحد دانشگاهی منتشر شده بود، در نوزدهمین دوره جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران به عنوان کتاب شایسته تقدیر انتخاب شد.
این کتاب توسط غلامرضا عابدی عضو هیأت علمی و استادیار بخش جراحی دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری رضا خاندانلو، محمد اشرف زاده تخت فولادی و پیمان شاه زمانی از دستیاران جراحی دانشکده دامپزشکی این واحد دانشگاهی ترجمه و توسط انتشارات واحد علوم تحقیقات در سال 1390 به تیراژ 3 هزار جلد منتشر شد.

کتاب دندانپزشکی حیوانات کوچک تالیف "سدریک توت" که در سال 2006 توسط انتشارات Blackwell به چاپ رسیده است ، مشتمل بر روشها و توصیه های کاربردی است که در انجام تکنیک های معمول دندانپزشکی در کارهای عمومی به آن نیازمندیم.

این کتاب با بیش از 400 تصویر رنگی و فصول اختصاصی در ارتباط با نکات مهم و حل مشکل، دستورالعمل کاربردی، یک کتاب مرجع ضروری سهل الوصول است.این کتاب بصورت "چگونگی انجام کار" برای راحتی استفاده در تمامی تکنیک های دندانپزشکی در بالین حیوانات کوچک طراحی شده است.

همچنین کتاب دندانپزشکی حیوانات کوچک دستورالعملی مناسب برای دانشجویان دامپزشکی و دامپزشکان بالینی است و می تواند در تمامی کلینیک های دامپزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است مراسم بیستمین دوره جایزه کتاب فصل، عصر سی‎ام خرداد ۱۳۹۱، در شهر سنندج برگزار و طی آن از نویسندگان کتب برگزیده زمستان سال گذشته قدردانی شد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن-ب
|
-
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
1
اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد توانایی های زیادی داشته و دارند بخصوص در علوم درمانگاهی امیدوارم شاهد توانمندی های بیش از پیش این عزیزان باشیم.
Dr. e hamkar
|
-
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
Ba salam,az kja mishe tahiash kard?
نظر شما
ادامه