کد خبر: ۹۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  اولین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی با حاشیه هایی همراه بود که در ذیل تقدیم می گردد :

 

-  کنگره علیرغم اعلام قبلی با حدود یک ساعت تأخیر و بجای ساعت 8 ، ساعت 9 صبح آغاز شد.

 

-  وجود غرفه های مربوط به نمایشگاه ورزشی و فدراسیون ها جلوی در سالن کنگره ترکیب خاصی از دامپزشکی و ورزش رقم زده بود.

 

-  با گذشت برگزاری چند کنگره مشترک توسط سازمان نظام دامپزشکی و شرکت همایش پردازان معاصر به نظر می رسید آرامش بیشتری در برگزار کنندگان کنگره با افزایش اعتماد به نفس آنان شکل گرفته است.

 

-  روند اهدای کارت شناسایی و کیف و کتاب کنگره شکل خوب و منظمی داشت.

 

-  در حالی که قرار بود دکتر تاج بخش در ساعت 8 صبح در محل برگزاری کنگره حضور یابد ، با یک ساعت تأخیر با همراهی همسر خویش به محل مراسم رسید.

 

-  دکتر نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور به تنهایی و بدون همراه در مراسم حضور یافت.

 

-  دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی با همراهی معاون بهداشت ، توسعه و آموزش خود (دکتر جعفری) به سالن برگزاری کنگره وارد شد.

 

- علیرغم درج نام وزیر جهاد کشاورزی در فهرست سخنرانان کنگره وی نیز فرزند خلف وزیر قبلی نام گرفت و به رسم وزیر پیشین اقتدا کرد و در همایش حضور نیافت!

 

-  مجری مراسم هنگام دعوت از دکتر آقامیری برای سخنرانی و خوشامدگویی به حضار وی را با القاب متعددی چون استوار مرد دامپزشکی و مرد خستگی ناپذیر خطاب نمود.

 

-  دکتر داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم و دکتر مخبر دزفولی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی به ترتیب پس از روسای سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی به محل برگزاری کنگره رسیدند.

 

-  در دو سوی روسای سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی دو چهره ماندگار ، دکتر نادعلیان و دکتر تاج بخش در ردیف اول نشسته بودند.

 

-  پذیرایی و سرو ناهار نسبت به کنگره های قبلی روند بهتر و نظم مناسبتری داشت.

 

-  سالن برگزاری کنگره کاملاً پر نشده بود و انتظار می رفت از تحصیل کردگان رشته علوم دامپزشکی دامپزشکی تعداد افراد بیشتری شرکت کنند.

 

-  دامپزشکان شاغل در زمینه حیوانات خانگی حضور بسیار کمرنگی در کنگره داشتند.

 

-  نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ساعت 11 به محل برگزاری کنگره وارد شد و به دلیل اتمام مراسم افتتاحیه ترجیح داد در نمایشگاه جانبی و محل پذیرایی با رئیس نظام دامپزشکی و دکتر تاج بخش دیدار کند.

 

-  برنامه پنگان از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران تنها برنامه تلویزیونی منعکس کننده این کنگره بود.

 

-  خبری از خبرنگاران حوزه سلامت تلویزیون در این کنگره نبود.

 

-  به دلیل تجلیل از دکتر تاج بخش علاوه بر دامپزشکان ، دکتر پورتقوا (پزشک) هم تا انتهای مراسم افتتاحیه حضور داشت.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رها
|
-
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
0
0
خوب حالا که آقایون ناهارشون روخوردن و خوش وبشی کردن برای ما چیکار کردن ؟میشه بگید این همایش چه دستاوردی داشت؟ به جای اینکه برای یک رشته من در آوردی همایش بگیرید وتوی ساز وکرنا کنید به دنبال بیکاری سیل آسای این گروه از فارغ التحصیلان باشید که باخفت و از روی بیکاری وارد آزمایشگاه های پزشکی شده و باحقوق کارگری در بخش خصوصی کار می کنند و باید پسوند گرایش دامپزشکی را به یدک بکشند. ما همایش نمی خواهیم پسوند دامپزشکی را از این رشته حذف کنید تا امکان کار بیشتری برای ما فراهم شود.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
عرض سلام وخسته نباشید خدمت مسئولین،خواهشمندیم به جای اینکه برای این رشته من درآوردی همایش بگیرین که هیچ دست آوردی هم دراخرش نبودلطفا،عاجزانه ازشما درخواست میکنم پسوند دامپزشکی روازین رشته حذف کنید،ممنون
نظر شما
ادامه