کد خبر: ۹۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی بیستم خرداد ماه سال جاری در احکام جداگانه‌ای علی اکبر رضایی نژاد را به عنوان مدیر کل امور اداری،رفاه و پشتیبانی، دکتر عبدالامیر رضایی را به عنوان مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و دکتر محمد رضایی را به عنوان مدیر کل دفتر حوزه ریاست ،حقوقی و ارزیابی عملکرد منصوب کرد.

(راست به چپ : دکتر دستور - دکتر بیرامی - دکتر عبدالامیر رضایی - دکتر محمد رضایی)
در متن این احکام آمده است:
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) وبا رعایت اصول چهارگانه عدالت گستری،مهرورزی و با بهره گیری از توان بالقوه موجود و برنامه ریزی صحیح و اصولی در خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی،در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.


همچنین دکتر خالد خداویردی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور هم همان روز در احکام جداگانه ای به پیشنهاد مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان، ناصر فروتن را به عنوان معاون امور پشتیبانی و تدارکات و عابدالدین رضایی را به عنوان معاون امور اداری و رفاه اداره کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی منصوب کرد.

(راست به چپ : فروتن - رضایی نژاد - عابدالدین رضایی)

نکته جالب در این انتصابات، تشابه فامیلی مسئولینی است که حکم انتصاب دریافت نموده‎اند!

 

خبر مرتبط :

دکتر مشکوة، مردی برای تمام معاونت‎ها / در آستانه 14 مهر صورت گرفت : انتصاب 2 معاون و 1 مدیرکل جدید در سازمان دامپزشکی کشور + عکس

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر سید عبد الرسول حامدی
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
1
0
چه جالب در انتصابات ریاست محترم سازمان هر سه مدیر کل رضائیند ؛ البته اشتباه نشود هیچ ارتباطی با هم ندارند
برای همه شان آرزوی موفقیت دارم
نظر شما
ادامه