کد خبر: ۸۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دفتر بهداشت و قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اعلام کرد : طرح کشتار طیور در روز به صورت آزمایشی در یکی از کشتارگاههای استان در حال انجام است.

بر این اساس با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از شنبه 1919 فروردین ماه سال جاری طرح کشتار طیور در روز،به صورت آزمایشی در یکی از کشتارگاههای طیور استان اصفهان و با ایجاد شرایط و امکانات مناسب طرح کشتار و بسته بندی مرغ از شب به روز انجام شد.

بر اساس اعلام این دفتر از محاسن تغییر زمان کشتار مرغ زنده از شب به روز فراهم شدن شرایط نظارت بهتر بر روند کشتار و بسته بندی و توزیع مرغ و تولید مرغ با کیفیت بهداشتی و کاهش هزینه های غیر متعارف را می توان نام برد.

قرار است پس از انجام کار کارشناسی و نظر خواهی از مسئولین ذیربط و متخصصین امر و بازدید توسط کارشناس اداره کل از این کشتارگاه در استان و پس از رفع نواقص، این طرح در تمامی کشتارگاههای طیور استان اجرا گردد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک همکار
|
-
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
0
با سلام این طرح بیش از یک سال است در استان کرمان آغاز شده و کشتارگاهای طیور این استان از ساعت 4 صبح تا 11صبح و گاهاً بیشتر کشتار دارند همچنین در ماه رمضان و ایام خاص دیگر این کشتارگاهها از ساعت 3 صبح شروع به کار می کنند.بهتر است به جای کار کارشناسی یک مصاحبه ایی باز مسئولین دامپزشکی استان کرمان انجام دهید تا از مزایا و معایب این طرح پس از یکسال از اجرا با خبر شوید. من که راضی ام دیگه نصف شب نباید برم سرکار با دقت بیشتری کارم انجام می دم . از سایر همکاران بی خبرم
نظر شما
ادامه