کد خبر: ۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - تازه‎ترین مقاله از تنها دامپزشک مجلس هشتم در مجله تحقیقات دامپزشکی (دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) منتشر شد.

دکتر علیرضا منادی سفیدان و همکارانش در این مقاله به بررسی شیوع باکتری استافیلوکوکوس اورئوس و نوع مقاوم به متی‌سیلین آن در پنیر و کره محلی طی مطالعه‎ای میدانی در تبریز پرداخته‎اند.

متن کامل این مقاله را که در نخستین شماره مجله تحقیقات دامپزشکی در سال 91 منتشر شده با کلیک روی نشانی زیر مطالعه نمایید :

http://journals.ut.ac.ir/page/download-rI_Oz82Wyek.artdl

گفتنی است در مقاطعی از دوران نمایندگی وی در مجلس هشتم پسوند دامپزشکی از کنار عبارت "دکترا" در معرفی‎نامه مندرج در سایت دکتر منادی حذف شده بود.

وی در مجلس هشتم در هیچیک از دو کمیسیون کشاورزی و بهداشت و درمان عضو نبود و ترجیح داد در کمیسیون برنامه و بودجه عضویت یابد.

با این حال در زمان طرح بحث انحلال سازمان دامپزشکی، تصویب بودجه دامپزشک روستا - هر چند به نتیجه نرسید - و تصویب طرح تسری فوق العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارکنان سازمان دامپزشکی نقش مؤثر و مهمی ایفا نمود ولی در قبال اختلاف سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی و عدم معرفی رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی در این دوره واکنشی نشان نداد و حتی از ابزار نظارتی خود در مجلس یعنی "تذکر به رئیس جمهور یا وزیر جهاد کشاورزی" هم استفاده نکرد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
0
کاش این نماینده محترم حتی به اندازه خواندن متن مقاله وقت داشت و وقت می گذاشت : خلاصه مقاله ای که گذاشتید را بخوانید قسمت نتایج:از این نمونه ها به ترتیب 9 و 11 .......... ببینید جمله معنی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
0
امیدوارم حالا که وقت خواندن مقاله را نداشتند به نکته ای که در نتیجه گیری کمرنگ شده یعنی 20% پنیر مورد مصرف موکلان تبریزی آقای دکتر ، آلوده به استافیلو کوک و آنهم کوآگلاز مثبت و آنهم 60 درصدش مقاوم به متی سلین است توجه کنند
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
0
مقاله مشکلی نداره تازه نویسنده مسئول باید جوابگو باشه
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
0
.......... جدی جدی کلی غلط داره مگه این مجله دبیر و سردبیر و ... غیره نداره
نظر شما
ادامه