کد خبر: ۸۵۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور در آستانه حلول سال نو در پیامی این عید را به همه هموطنان به ویژه خانواده بزرگ دامپزشکی در بخش های دولتی و خصوصی تبریک گفت.

متن پیام دکتر سید محسن دستور بدین شرح است :

خداوندی را ستایش کنیم و نیایش نمائیم که مهرش از قهرش بیش و فضلش از عدلش بیشتر، آنکه صانع کریم است و حاکم حکیم به اقتضای رحمت واسعه و حکمت ساطعه. هم او که در سایه الطاف بی کران خود فرصتی داد تا طی روزهای سال گذشته توفیق خدمت به بهترین بندگان را در خاک پاک این مرز و بوم بدست آوریم.
این فرصت، توفیقی بود بزرگ که در سایه رهبری فقیهانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی و در سال جهاد اقتصادی فراهم گشت و طی آن سازمان دامپزشکی کشور همگام و همسو با دیگر نهادهای خدمتگزار، توانست خدمات موثری را در جهت ارتقای سلامت غذایی و صیانت از سرمایه دامی  به انجام برساند.
اقصی نقاط ایران اسلامی، گستره خدمات سازمان دامپزشکی کشور است و در تمام نقاط این دیار پرمهر، سربازان گمنام عرصه بهداشت عمومی، در بخش های مختلف اعم از دولتی و خصوصی شامل؛ همکاران دامپزشک، کارشناس، کارادن و...تصاویری نو و بدیع از خدمت رسانی را به اقشار مختلف مردم و بویژه تولید کنندگان شریف کشور در اذهان و افکار عمومی ثبت کردند و مردان و زنان شاغل در این حرفه، دست در دست هم با امید به خدا و با عزمی جزم تر از همیشه اندیشه ای نداشتند جز سلامت و سعادت مردم.و اینجانب نیز فرصت را مغتنم شمرده و بدینوسیله از یکایک همکاران ارجمندم در مجموعه دامپزشکی کشور قدردانی می نمایم.
این سازمان در سالی که گذشت در عرصه بین الملل نیز توانست حضوری موثر درسطح منطقه و جهان داشته باشد و با حضوری موفق در عرصه کنترل و پیشگیری ازبیماری های دام و طیور، اقتدار حرفه ای سازمان را در صحنه های مختلف به رخ جهانیان کشانده و نمونه بارز آن در اجلاس منطقه ای سازمان جهانی بهداشت دام در سال قبل به منصه ظهور رسید.
ضمن تبریک سال نو حضور تمام ملت شریف و هموطنان ارجمندم، آرزوی آن دارم تا سال 1391 سالی سرشار از توفیقات الهی برای تمام همکاران پرتلاشم دراقصی نقاط ایران اسلامی باشد و برگهایی زرین بر صفحات پر افتخار عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در صحنه های مختلف علمی، تحقیقاتی، اجرایی و ...افزوده گردد.
اجرکم عندا... / سیدمحسن دستور - رئیس سازمان دامپزشکی کشور


 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
با تشکر از ایشان اما عدل جزو اصول ما شیعیان است و کمتر از فضل نیست و کلا کمی و نقصان در صفات خدا متصور نمی باشد
ناشناس
|
-
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
نفس تبریک خوب است اما دادن اطلاعات نامفهوم و بدون سند در پیام تبریک جالب نیست : این سازمان در سالی که گذشت در عرصه بین الملل نیز توانست حضوری موثر درسطح منطقه و جهان داشته باشد( حضور موثر یعنی چه ؟ پاکستان و کویت به چه دلیل حضور غیر موثر داشتند؟) و با حضوری موفق در عرصه کنترل و پیشگیری ازبیماری های دام و طیور، اقتدار حرفه ای سازمان را در صحنه های مختلف به رخ جهانیان ؟؟؟؟؟؟؟؟// کشانده و نمونه بارز آن در اجلاس منطقه ای سازمان جهانی بهداشت دام در سال قبل ( کدام نمونه ؟ هنوز جوهر مصاحبه آنها خشک نشده که گفته اند ایران راه درازی دارد تا رسیدن به حداقل استاندارد ها )به منصه ظهور رسید. در کدام مجله و خبر گزاری جهانیان ؟؟؟؟ شگفت زدگی از عملکرد سازمان اشاره شده و مگر درگیری گاو و گوسفند با تب برفکی و غوغای پی پی آر و نیوکاسل افتخار است
ناشناس
|
-
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
0
0
با تبریک سال نو به همه مردم شریف ایزان .اینزوزها خنجر ار پشت ذیواته کننده گشته.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
0
0
با سلام و تبریک سال نو، لطفا دوستان اینقدر ایراد نگیرند و نق نزنند. جامعه دامپزشکی کشور از این نق زدن ها خسته شده. به فکر بهتر شدن امور باشید و به جای این ایرادهای بی اساس، راهکارهایی ارائه کنید که برای همه دامپزشکان سبب خیر بشه. سال خوبی داشته باشید.
نظر شما
ادامه