کد خبر: ۸۵۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - طی حکمی که از سوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان صادر شد، دکتر سید محمد حسینی به عنوان رئیس جدید اداره بررسی ها ، مراقبت از بیماریهای دامی وآموزش این اداره کل منصوب شد.


متن این حکم به این شرح است :
بسمه تعالی
همکار گرامی ، جناب آقای دکتر سید محمد حسینی
سلام علیکم؛
با احترام ، با عنایت به بازنشستگی جناب آقای محمود خلیلی فرد و بنا به پیشنهاد معاون محترم فنی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رییس اداره بررسیها،مراقبت از بیماریهای دامی وآموزش اداره کل دامپزشکی استان اصفهان منصوب می گردید .امید است با اتکال به خداوند متعال ودر سایه توجهات حضرت ولی عصر وبا توجه به تعهد وتجربیات ارزنده شما و رعایت اصول چهارگانه عدالت گستری ،مهرورزی ،خدمت به بندگان خدا وپیشرفت وتعالی مادی ومعنوی وبا بهره گیری از توان بالقوه موجود وبرنامه ریزی صحیح واصولی در انجام امور محوله موفق ومؤید باشید.

 

(تکمیلی) :

در پی درج کامنتی ذیل این مطلب از سوی یکی از بینندگان و همکاران محترم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اصفهان ضمن تصحیح متن حکم انتصاب موضوع این خبر، درج عبارت "امور عمومی" در متن حکم را اشتباه تایپی عنوان نمود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر عسکرپور
|
-
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
متن خبر در خصوص انتصاب مسئول اداره بررسی ها است ولی متن حکم درباره اداره امور عمومی مشکل کجاست؟
حکیم مهر
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از دقت و توجه شما - لازم است روابط عمومی محترم اداره کل دامپزشکی اصفهان در این باره توضیح دهند!
نظر شما
ادامه