کد خبر: ۸۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی از ابلاغ دستورالعمل طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی برای ایام نوروز خبر داد.

 دکتر سید محسن دستور گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است.

 وی خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی با توجه به افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام تعطیل سال نو طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی را از 22 اسفندماه جاری تا روز 13 فروردین 91 به اجرا درخواهد آورد.

به گفته وی ستادهای استانی و شهرستانی نظارت بهداشتی دامپزشکی به منظور تدوین دقیق برنامه عملیاتی و اقدامات نظارتی مربوطه در اسرع وقت تشکیل می‌شود.

 رئیس سازمان دامپزشکی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی، خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی و کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

دستور تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته برخی از کشتارگاه‌ها در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز کشیک دارند یا به صورت فوق‌العاده کشتار می‌کنند.

او همچنین مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌شهری، رستوران‌ها، هتل‌ها، چلوکبابی‌ها و سایر اماکنی که از فرآورده‌های خام دامی برای طبخ استفاده می‌کنند را از مراکز تحت پوشش برنامه تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و دامپزشکی در تعطیلات نوروز خواند و تصریح کرد: نظارت بر عرضه فرآورده‌های دامی در این مراکز با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد‌بود.

 او خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان دامپزشکی در قالب 2هزار و 200 اکیپ‌ ثابت و سیار با لباس‌های فرم متحدالشکل و خودروهای ویژه بازرسی در تمامی روزهای اجرای طرح از ساعت 8 صبح تا 20 شب در دو شیفت کاری آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: مردم در ایام تعطیلات سؤالات و مشکلات خود را می‌توانند با شماره تلفن‌های سازمان‌های دامپزشکی سراسر کشور و یا شماره 1512 که در اکثر استان‌ها فعال است در میان بگذارند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم جناب آقای دکتر هاشمی دامپزشک نیستند. پیش از این به موضوع فعالیت ایشان در نشانی زیر پرداخته شده و مجدداً هم در هفته آتی موضوع به رئیس محترم سازمان دامپزشکی منتقل خواهد شد.

http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=2009

با تشکر از بازدید شما - حکیم مهر

اقای دکتر زنگ زدم به همکارتون دکتر هاشمی نویسنده کتاب کاسکو واسه چشم کاسکو خودم گفت بتامتازون تزریق کن تو کتفش خوب میشه زدم مرد دیگه جواب تلفنم رو هم نمیده چرا شما دامپزشک ها ........
نظر شما
ادامه