کد خبر: ۷۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندارگلستان پیرامون برنامه ها واهداف پیش رو و علایق مشترک سازمان دامپزشکی کشور و استان گلستان به تبادل نظر پرداخت.
" دکتر سید محسن دستور" در این دیدار به پتانسیل های بالای گلستان به لحاظ زمینه های پرورش دام ، طیور و آبزیان وسرمایه های عظیم انجام شده اشاره کرد وافزود : استان گلستان  با توجه به همجواری با کشورهای آسیای میانه جایگاه مهم جغرافیایی درکشور  دارد.


وی همچنین نیازمندیهای دامپزشکی استان  را در خصوص تامین کادر اداری مورد نیاز بیان داشت وخواستار همکاری و ارائه طریق دراین باره شد.

درادامه استاندارگلستان ضمن تقدیروتشکراز زحمات وتلاش های پیگیر و شبانه روزی دامپزشکی استان؛ گلستان رابعنوان یکی از مراکزی خواند که دارای ظرفیتهای بالقوه ای در زمینه صادرات تکنولوژی ودانش فنی در رشته های مختلف از جمله دامپزشکی به کشورهای همسایه است
" مهندس جواد قناعت "خواستار امعان نظر سازمان پزشکی به اداره کل دامپزشکی استان گلستان در زمینه پایلوت قراردادن استان در موضوعات کلان مورد علاقه سازمان دامپزشکی کشور از جمله صادرات دانش فنی به کشورهای همسایه شد.
وی همچنین از توجه ویژه سازمان دامپزشکی کشور درجهت استقرار مرکز ملی تشخیص بیماریهای اسب در استان آن را فرصتی مغتنم در جهت رشد و شکوفایی یکی از نژاد های اصیل اسب در دنیا دانست
وی ادامه داد: در سفر قریب الوقوع هیأت دولت به استان گلستان برنامه ریزی هایی در جهت تصویب پروژه ای بمنظور حفظ وپرورش اسب اصیل ترکمن و برگزاری مسابقات سوارکاری در ابعاد ملی ومنطقه ای در استان می باشیم.
استاندار گلستان تاکید کرد: وجود مرکز تشخیص بیماریهای اسب در استان در زمینه تحقیق وتصویب این دو پروژه بسیار حائز اهمیت است.
قناعت در پایان وعده کرد : مساعدت لازم در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دامپزشکی استان صورت پذیرد.

گفتنی است رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان در این سفر یک روزه بازدیدی از شبکه دامپزشکی گرگان هم داشت و با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز دیدار کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
0
0
وقتی هدف سفر ریاست محترم سازمان ملاقات با استاندار بوده پس طبیعی خواهد بود اگر در اینده استاندارمحترم هم در تهران برای مرغداریها نسخه بنویسند این را از این بابت عرض کردم چون نوشته اید ریاست سازمان از دامپزشکی هم بازدید داشته است لفظ هم دلالت بر حاشیه بودن موضوع دارد
نظر شما
ادامه