کد خبر: ۷۸۴۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: به منظور توسعه سطح همکاری‌های آموزشی و پژوهشی، همکاری مشترک بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه بزودی تفاهم نامه‌ای منعقد خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست «دکتر خلیل زاده» مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.

در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.

«دکتر مهام» رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمد
|
Russian Federation
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
9
چقدر هم زیبا
ولی ایکاش بجای این نمایش نامه های تکراری بی حاصل که بعد از مدتی در کنج اتاق مدیرکل خاک خواهند خورد ، در جذب اعتبارات و تلاش برای کاهش کانون بیماریها تلاش کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
مدیر کل قبلی نیز در سال اخر خدمتش دنبال تفاهم نامه ها ...... بود.
به فکر مزایا و حقوق کارکنان باشید. با ......... و جلسه بازی ، مشکلی حل نمی شود. ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
3
کار اساسی کلینیک مرجع است که توانایی راه اندازی را ندارند باقی بیهوده است
نظر شما
ادامه