کد خبر: ۷۸۴۱۱

حکیم مهر: اولین جلسه کمیته ماده ۱۹ استان کرمانشاه در سال جاری به ریاست «دکتر ماندانا پدرام» رییس نظام دامپزشکی استان و با حضور معاون سلامت، روسای ادارات مدعو دامپزشکی و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی درمانگاه در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در ابتدای جلسه دکتر پدرام ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر عنوان داشت: همکاران فعال در مراکز درمانی در خط مقدم حفظ جمعیت دامی کشور به عنوان یک سرمایه ملی  می باشند.

وی اظهار نمود: در بسیاری از موارد متاسفانه حمایت موثر از این صنف صورت نگرفته است که این امر موجب شد همکاران فعال در حوزه درمان مجبور به ترک این صنف و ورود به حوزه داروخانه‌ها شوند که این امر باعث خسارات جبرانناپذیری در بلند مدت خواهد شد.

در ادامه رئیس نظام دامپزشکی استان گفت: که حمایت از این صنف و حفظ منافع مالی آن الزامی می باشد که این امر زمانی محقق خواهد شد که اداره کل دامپزشکی استان با بخش خصوصی نهایت همکاری را داشته باشد که این جلسه بدین منظور تشکیل و یکی از برنامه نظام در سال جاری برگزاری این جلسات به صورت منظم می باشد.

در ادامه «دکتر شاهرخ یارویسی» معاون سلامت اداره دامپزشکی استان گفت: در راستای ارائه خدمت به بهره برداران باید همدلی میان همکاران بخش دولتی و خصوصی وجود داشته باشد و این اداره کل آماده است بر اساس ظرفیت ها قانونی نهایت حمایت را از این صنف داشته باشد.

در پایان اعضای انجمن ها صنفی مشکلات و پیشنهادات خود را در راستای ارائه خدمت بهتر به بهره برداران بیان نمودند.

 

نظر شما
ادامه