کد خبر: ۷۸۱۹۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
«دکتر محمدرضا محسنی ثانی» نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز قول همکاری و پیگیری نیازهای جامعه دامپزشکی را از طریق مجلس شورای اسلامی برای دوره ۴ ساله آینده را داد ...

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار و هیئت همراه، با دکتر محبی و دکتر محسنی ثانی، نمایندگان مردم غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی (سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این دیدار «دکتر برات الله زیدآبادی» ضمن تبریک حلول سال جدید و بهار قرآن و آرزوی توفیق در مسیر خدمت برای نمایندگان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های دامپزشکی ارائه نمود.

 وی، در خصوص تشریح عملکرد دامپزشکی گفت: این شبکه بر 1025 واحد تحت پوشش شامل کارخانجات خوراک دام و طیور، مراکز جمع آوری شیر، میادین دام، کشتارگاهها، قصابی ها، مرغ فروشی ها، مراکز بسته بندی و.. نظارت مستمر دارد که با توجه به نیروی انسانی شاغل در شبکه دامپزشکی سبزوار، از عملکرد قابل قبولی برخوردار هست.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، همچنین از مشکلات و چالش های پیش روی دامپزشکی سخن گفت و بیان داشت: با توجه به سختی کار دامپزشکی، همکاران شاغل در این شبکه از وضعیت حقوق و دستمزد پایینی برخوردار هستند. همچنین با توجه به نقش دامپزشکی در مبارزه و کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام، بسیاری از همکاران به بیماری های مشترکی نظیر بروسلوز (تب مالت) مبتلا شدند ولی این شغل در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار نگرفته و هیچ گونه سهمی از بودجه سلامت به دامپزشکی اختصاص نیافته است.

«دکتر بهروز محبی نجم آبادی» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، ضمن خدا قوت به همکاران شبکه دامپزشکی سبزوار، اظهار داشت: نمایندگان مجلس راه ارتباطی بین همکاران دامپزشکی شهرستان و مسئولین سازمان دامپزشکی می باشند، لذا از شبکه دامپزشکی سبزوار درخواست می شود، کمبودها و چالش های دامپزشکی و دلایل پایین بودن حقوق را به نمایندگان منعکس نمایند تا زمینه پیگیری از طریق سازمان و در مجلس شورای اسلامی هموار گردد.

این مقام مسئول در ادامه دیدار عنوان کرد: مسئولین سازمان دامپزشکی باید با طرح موضوعات در زمان تنظیم بودجه سال آینده و دفاع از عملکرد و سختی کار دامپزشکی، اقدام جدی در بالا بردن حقوق زیر مجموعه خود انجام دهند.

در ادامه این دیدار، «دکتر محمدرضا محسنی ثانی» نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: با توجه به حقوق پرسنل سازمان دامپزشکی، مدیران این سازمان بایستی برنامه ریزی نمایند و برای بودجه بندی سال آینده با گنجاندن دلایل و نظرات خود در برنامه بودجه سال 1404 اقدام نمایند.

وی قول همکاری و پیگیری نیازهای جامعه دامپزشکی را از طریق مجلس شورای اسلامی برای دوره 4 ساله آینده را داد.

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Brazil
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
13
مسئولین سازمان دامپزشکی خیلی خیلی زحمتکش هستند. فقط یکم مأخوذ به حیا هستند شما خودتان تو مجلس یه کاریش بکنید. اذیتشون نکنید بخدا.
پاسخ ها
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
مسئول؟؟؟؟؟؟
بدبختی سازمان دامپزشکی اینه که کسی اونو گردن نمیگیره...کارمندان شهرستان با سیلی صورت خودشون و سرخ میکنن....
چی میگی عمو نفست از جای گرم بلند میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
21
دامپزشکی مگه مسول دلسوزم داره .سال تمام شد کارمند چیزی جز شرمندگی پیش زن بچه چیزی ندید .و این داستان ادامه دارد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
3
13
مسئول طرح و برنامه ما اصلا دامپزشک نیست که بتونه از چیزی دفاع کنه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
14
این بنده خدا نماینده از سختی کار ما خبر داره بالا دستی های عزیز انگار بی خبر از همه جا.
جور سازمان را شبکه سبزوار می کشد...
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
13
این هم اولین جوک در سال ۱۴۰۳.... افزایش حقوق پرسنل سازمان دامپزشکی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
2
7
حتی کارگرها امسال افزایش حقوق 35 درصدی دارند ولی نمایندگان فرمابسی و دولت رئیسی فقط به کارمندان خیانت می کنند و طی این 3 سال حوق کارمندان را به 1/3 سال 99 کاهش داده اند و کارمندان را در جهادکشاورزی به زیر خط فقر مطلق برده اند
دولن محرومان و فقرا شده اند
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
3
سلام بر همه . دیگه دوره این شعارها و وعده وعید ها تموم شده .
فقط عمل کنید ....
.... معمولا اتخاذ تصمیمات بزرگ ، مردمانی می‌خواهد سرشار از اراده و جرئت و دلسوزی .......
.
.
.
به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست ...
نظر شما
ادامه