کد خبر: ۷۷۹۵
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
امید است در سایه اقدام عاجل جنابعالی و در پی آن تصمیم رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران برابر موازین قانونی به نحوی که حقی ضایع نشود، بدون فوت وقت فردی شیفته خدمت و نه تشنه قدرت به عنوان خدمتگزار به جامعه دامپزشکی کشورمان معرفی گردد تا بدین سبب پیگیری و حل مسائل مهم و اساسی شاغلین حرفه عزیز و ارزشمند دامپزشکی بیش از این در صف انتظار نماند...

حکیم مهر -  مدیرمسئول مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) در نامه به وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد فردی شیفته خدمت و نه تشنه قدرت برای ریاست سازمان نظام دامپزشکی معرفی شود.

دکتر محمد لطفی‌زاده در این نامه گلایه عمیق خود را نسبت به معطل ماندن معرفی یک خدمتگزار به رغم شفافیت اختیارات و وظایف قانونی رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ابراز نموده است.

این نامه در حالی به دفتر وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده که اکنون بیشتر از سه فصل از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی می‎گذرد اما هنوز رئیس جدید این سازمان معرفی نشده است!

 (دکتر لطفی‌زاده)        (دکتر خلیلیان)

متن کامل نامه مدیرمسئول حکیم مهر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بدین شرح است :

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر صادق خلیلیان

وزیر محترم جهاد کشاورزی

 

سلام علیکم                                          

احتراماً بدین‎وسیله مراتب گلایه عمیق خود را از معطل ماندن معرفی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ابراز می‎نمایم. اختیارات حضرتعالی و رئیس جمهور محترم و وظایف شورای مرکزی به تصریح ماده هفت قانون سازمان نظام دامپزشکی و تبصره یک ذیل آن شفاف و روشن است. با این حال جامعه دامپزشکی کشور در حیرت است که معرفی یک خدمتگزار آن هم در آستانه یک سالگی برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی چرا مبهم و دشوار شده است؟

این وضعیت آنقدر مبهم است که حتی برخی از ارکان آن سازمان نظیر صندوق تعاون و رفاه و بعضی از تصمیم‎گیری‎ها و تدابیر و پیگیری امور اعضاء نظام دامپزشکی تحت‌الشعاع انتخاب رئیس جدید قرار گرفته و بعضاً دچار رکود شده است.

امید است در سایه اقدام عاجل جنابعالی و در پی آن تصمیم رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران برابر موازین قانونی به نحوی که حقی ضایع نشود، بدون فوت وقت فردی شیفته خدمت و نه تشنه قدرت به عنوان خدمتگزار به جامعه دامپزشکی کشورمان معرفی گردد تا بدین سبب پیگیری و حل مسائل مهم و اساسی شاغلین حرفه عزیز و ارزشمند دامپزشکی بیش از این در صف انتظار نماند.

توفیقات حضرتعالی و کلیه خدمتگزاران کشور عزیزمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
.... را .....؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
.............کل.....
روزبه شباک
|
-
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
دوست و همکار گرامی جناب اقای دکتر لطفی زاده ، خیلی خاطر خود را مکدر نفرمایید من از جانب وزیر به شما قول می دهم به محض دیدن نامه شما تکلیف رییس سازمان نظام مشخص بشود .البته اگر جلسات متعدد و .... مجالی به وزیر محترم بدهد. یا نکند خدای نکرده محبوبیت افراد معرفی شده در نزد وزیر کاهش یافته است. این روزها خیلی چیزها تحت تاثیر مسائل سیاسی است. حتی اگر شما بخواهید یک لیوان اب هم میل بفرمایید باید بدانید با کدام دستتان لیوان را بردارید زبانم لال در گیر گروه انحرافی نیفتید. اما صبر بهترین راه است . افتاب بهمن که طلوع کن به شرط اینکه الودگی هوای تهران مجال دیدن خورشید را بدهد . به قول شما یکسال گذشته است تا دوره بعد هم راهی نمانده شاید وزیر بعدی ...............
ش.
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
الان وزیر قلبش جریحه دار شد
جناااااب دکتر لطفی زاده گلایه عمیق داشته!!!!!! .........................
گلچين
|
-
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
آقاي دكتر لطفي زاده بهترين كارو كردن وكارشون جاي تشويق داره.دوستاني كه اين كار دكتر لطفي زاده رو كوچيك ميشمرن بدونن كه اگه خود اوناهم به جاي نشستن ونگاه كردن قدمي در اتحاد و رفع مشكلات دامپزشكي كشور برميداشتن الان وضع مون اينجوري نبود.توجيه راحت ترين كاره وهر چيزي رو ميشه توجيه كرد ولي وجدان ها بايد پاسخگوي امور باشه.
عضو شورای نظام استان
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
من از دکتر لطفی زاده که بالاخره در این خصوص موضع صنفی گرفتند تشکر می کنم و تا کید می کنم نه وزیر و نه هیچ کدام از ابواب جمعی ان وز ارتخانه حق دخالت در امور صنفی ما را ندارد و از شورای مرکزی سازمان می خواهیم که همراه با حمایت صنف از انها شورای مرکزی خصوصا رئیس ان طی جلسه حضوری با سازمان دامپزشکی نسبت به حل اختلافات اقدام نمایند بی تردید از این فضا دشمنان قسم خورده دامپزشکی سود می برند و به دوستان سازمان دامپزشکی هم توصیه مینمایم حمایت از اقدام غیر قانونی وزیر سودی برای انها نخواهد داشت کما اینکه طی 4 سال گذشته 3 رئیس سازمان تعویض شده و روز به روز دامپزشکی ضعیف تر شده است از دکتر دستور نیز انتظار داریم به عنوان پیش کسوت وپدر معنوی صنف با وزیر در خصوص رعایت قانون صحبت نمده و شائبات دخالت سازمان دامپزشکی در این خصوص را مرتفع نماید بی شک چشمهای بیدار صنف با دقت مسائل را پیگیری مینماید
دکترمحمد.ر.
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
با سلام.
دوستان و همکاران گرامی، به نظر شما بهتر نیست بجای متلک انداختن به نامه دکتر لطفی زاده و امثال ایشان ما هم بصورت فعال مراتب اعتراض خودمان را نسبت به این موضوع اعلام کنیم.؟؟؟!!!
البته و صد البته که به شما هم حق می دهم . اگر مسئولان بزرگوارانی که از دامپزشکی فقط و فقط پیشوند (( دکتر )) را برداشته اند و سرشان مشغول کارهای خودشان هست اعلام موضع می کردند و همه با هم از دکتر ....... گرفته تا .... و ... احساس تکلیف می کردند که نکردند!!! شاید کارمان به اینجا نمی کشید که به نامه اعتراض گونه دکتر لطفی زاده با این دید، نگاه کنیم.
اصلا صندوق تعاون و رفاه نظام دامپزشکی فعال باشد یا نه چه فرقی به حال دکتر لطقی زاده می کنه؟؟؟ اگر هم فرقی کنه 1 به 10000.
البته بحث جانبداری از شخص خاص نیست. ایشان احساس تکلیف کردند. بنده هم بعنوان یک همکار کار ایشان را تحسین می کنم و هم عقیده هستم با نظریات ایشان.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
آقايان؛ قبلا پاي وزير و ديگران به اين حوزه باز شده. مگر خبر نداريد رئيس .... فعلي چگونه بر اين مسند تكيه زد.......... حالا آقايان كه ............. حمايت وزارتخانه و مقامات رو از دست دادن؛ صحبت از ...............!!!!!
همکار
|
-
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
آفرین به شجاعت و عدالت شما
......... رییس نظام توسط دامپزشکان تعیین می شود نه ...... بخش دولتی و دولت و بویژه که سه نماینده وزیر صحت انتخابات را تایید و امضا کرده اند از جمله آقایان محترم دکتر دستور و دکتر کیایی عزیز. وزیر محترم باید به رای نمایندگان 28 هزار نفر اعضا احترام بگذارد و گرنه نظام را ملغی کنند
عضوي از اعضا
|
-
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
احسنت، باركلا،‌ براووو،

فقط بيچاره اونايي كه توي باند نيستند!!!

البته منظورم باند براي پانسمانه!
ناظر
|
-
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
آفرين به شما آقاي دكتر لطفي زاده بالاخره از خواب خرگوشي بيدار شدي ، كارت قابل تحسين است ودر خاطرات صنفي ميماند.
وحيد دادستان
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
آفرين به اين غيرت و عرق دامپزشكي جنابعالي ولي چرا اينقدر دير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دامپزشک همکار
|
-
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
جناب آقای دکتر لطفی زاده، چندی پیش کنگره دامپزشکی حیوانات کوچک برای نخستین بار به شکل مجازی برگزار گردید، که مطمئنا جنابعالی نیز در جریان آن می باشید. هزینه ثبت نام کنگره برای دانش آموختگان 20000 تومان و دانشجویان 10000 تومان بود. هزینه ای که معقول به نظر می رسید. حال پس از حدود سه هفته پس از پایان برگزاری، در وب سایت کنگره به آدرس ذیل
http://www.iransava.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=51
متنی آمده و اعلام گشته که برای کتاب خلاصه مقالات و حتی صدور گواهی، تاکید می کنم حتی صدور گواهی بایستی مبلغی به حساب استاد معزز جناب آقای دکتر آل داوود واریز گردد. بنده از شما خواستارم پیگیری بفرمایید در کدام یک از کنگره ها پس از سه هفته از برگزاری برای صدور گواهی مبلغ جداگانه ای درخواست می شود؟ این کنگره به شکل مجازی بوده، به عبارتی هزینه اجاره سالن، ناهار، کیف و.... نیز نداشته است، پس چگونه هزینه آن برای یک تازه دانش آموخته 35000 تا30000 تومان حساب می شود؟ توجه فرمایید که به احتمال و ضرس قاطع در کتابچه خلاصه مقالات اسپانسر نیز جذب شده است. چگونه این مبالغی که اکنون درخواست شده است از ابتدا بیان نگردید؟
جناب آقای دکتر لطفی زاده، جنابعالی با از خودگذشتگی این وبسایت و در گذشته وبلاگ را تاسیس نموده اید و از حدود 4 سال پیش که بنده وبلاگ دامپزشک عاشق طبابت را مطالعه می کردم، جهت ارتقای حرفه دامپزشکی تلاش می فرمایید
خواهشمندم این مورد را در سایت ذکر کنید و در صورت ممکن پیگیری فرمایید
با سپاس فراوان
نیس
|
-
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است
dampezeshk bikar
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
0
0
.............. teshnaye ghodrateI
دامپزشک بیکار
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
فردی شیفته خدمت و نه تشنه قدرت به عنوان خدمتگزار به جامعه دامپزشکی...
الحق که اینو خوب اومدی
نظر شما
ادامه