کد خبر: ۷۷۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: فرماندار فهرج از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح با اعتبار ۴۶۶ میلیارد تومان در این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «حسین سعیدی نیا» ۱۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: ۲۴۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان فهرج برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌ها می‌توان به جشن‌های پیروزی انقلاب در مدارس، روستاها و شهرها اشاره کرد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح با اعتبار ۴۶۶ میلیارد تومان در شهرستان فهرج خبر داد و افزود: دهه‌ فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

سعیدنیا خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فهرج شد.

فرماندار فهرج در ادامه گفت: امسال بزرگترین رویداد سیاسی کشور را در ۱۱ اسفند داریم که تمامی فرآیند و مقدمات کار انجام شده و ۴۴ شعبه اخذ رأی شامل ۱۵ شعبه در بخش نگین کویر و ۲۹ شعبه أخذ رأی در بخش مرکزی و شهرفهرج فعال خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از دو مدرسه شش کلاسه در بخش نگین کویر در دهه فجر بیان کرد: پنج مدرسه عشایری با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدنیا از افتتاح کلینیک دامپزشکی در شهرستان خبر داد و افزود: این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود .

وی از آغاز ۲۰۰۰ هکتار مالچ پاشی در دهه فجر برای کنترل کانون‌های فرسایش بادی اظهار کرد: با توجه به معضلات طوفان‌ها، ۳۰ کیلومتر تله رسوب‌گیر در روستای قدرت آباد و چاهدگل بخش نگین کویر اجرا شده است.

فرماندار فهرج گفت: در بخش مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهه فجر ۷۳ واحد مسکونی با اعتبار هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تحویل متقاضیان خواهد شد.

فرماندار فهرج گفت: اقتصاد شهرستان را کشاورزی تشکیل داده که در ایام دهه فجر افتتاح صنایع بسته‌بندی خرما، سردخانه، پرورش شترمرغ و ... را خواهیم داشت.

وی در پایان از راه اندازی اداره بنیاد شهید و تعزیرات حکومتی در دهه فجر در شهرستان فهرج خبر داد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
1
5
حداقل بنویسید فهرج متعلق به کدوم استان هست یجور مینویسید فهرج انگار توی سایت جغرافیدانها خبر میگذارید
نظر شما
ادامه