کد خبر: ۷۷۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: فرد متخلفی که اقدام به جمع آوری ضایعات مرغ و سنگدان تاریخ مصرف گذشته از مرغ فروش های سطح شهر و چرخ کردن آن جهت عرضه به اغذیه فروشی ها می کرد به هشت ماه حبس محکوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سبزوار، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، گفت: پیرو خبر درج شده در آبان ماه 1402 در خصوص کشف و معدوم سازی 70 کیلوگرم ضایعات مرغ در سبزوار از خودرو شخصی که اقدام به جمع آوری ضایعات مرغ (پوست مرغ، جگر و سنگدان تاریخ گذشته) و چرخ کردن آنها جهت عرضه به اغذیه فروشی ها و فست فودهای سطح شهر می نمود پس از ارسال پرونده شخص متهم به مراجع قضایی و وجود سابقه کیفری مشابه و دفاعیات غیر موثر نامبرده، ارتکاب بزه انتسابی توسط وی محرز گردید.

وی، افزود: نامبرده توسط قاضی شعبه 104 دادگاه کیفری دو شهرستان سبزوار به استناد مواد 19 و 211 قانون مجازات اسلامی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی به تحمل هشت ماه حبس محکوم گردید.

«دکتر برات الله زید آبادی»، در ادامه بیان داشت: بازرسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار به صورت مستمر بازرسی از اغذیه فروشی ها، فست فودها، آشپزخانه ها، رستوران ها و واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی را در دستور کار خود دارند لذا تاکید می گردد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی گزارش تخلف را به شماره 1512 و یا شماره 05144442067 اطلاع رسانی نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
آفرین به بازرسان نظارت شبکه سبزوار
نظر شما
ادامه