کد خبر: ۷۷۴۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس انجمن صنفی کلینیسین‌های دامپزشکی استان گلستان در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر وحید نعل‌بندیان» افزود: متاسفانه افراد از رسته‌های مختلف مثلا تکنیسین، کلینیسین، واکسیناسیون و داروخانه برای اینکه یک امنیت بازار برای خود به وجود بیاورند، به سایر بخش‌های دامپزشکی فشار می‌آورند ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: رئیس انجمن صنفی کلینیسینهای دامپزشکی استان گلستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری حکیم مهر در پاسخ به این سوال که ویژگیها و خصوصیات کاندیدای اصلح انتخابات نظام دامپزشکی چیست؟ گفت: «بنده از سال ۸۴ وارد بخش پرکتیکال رشته دامپزشکی شده و چند سالی هم در حوزه اداری فعالیت داشتم. اصلحترین حالت برای منتخبین این است که به جد و به معنای واقعی کلمه از پیگیری منافع شخصی دوری کرده و برای صنف خود کار کنند. متاسفانه مشکلی که در استان گلستان داریم این است که افراد از رستههای مختلف مثلا تکنیسین، کلینیسین، واکسیناسیون، داروخانه و... حضور پیدا میکردند و برای اینکه یک امنیت بازار برای خود به وجود بیاورند، به سایر بخشهای دامپزشکی فشار میآوردند یا جوازهای مشکلدار صادر میکردند و از این طریق مصائبی را برای بازار به وجود میآوردند، لذا در بحث اصلح بودن فقط در یک کلام میتوانم بگویم کسی که میآید، فقط و فقط پیگیر منافع شخصی خود نباشد.»

«دکتر وحید نعلبندیان» ادامه داد: «بنده و چند نفر از همکاران و دوستان در استان گلستان، بعد از 25 سال انجمن صنفی دامپزشکان را افتتاح و از روز اولی که این کار را کردیم، با اینکه بخش خصوصی بود، اما به هیچ عنوان به دنبال منافع شخصی خود نبودیم و فقط به جمع فکر میکردیم. به دنبال این قضیه بودیم که بتوانیم وضعیتی به وجود بیاوریم که به نفع همگان باشد و این تعریف ما از اصلح بودن است، لذا اگر در انجمنها بررسی کنید، قطعا افراد اصلحی را پیدا میکنید که به دنبال منافع شخصی خود نباشند.»

وی در پاسخ به سوال دیگر حکیم مهر مبنی بر اینکه چه انتظاری از شورای نظام دامپزشکی جدید استان در راستای انجام وظایف خود دارید؟ تصریح کرد: «دومین مشکلی که در استان گلستان وجود داشت، قوانین جدیدی بودند که وضع میشدند و مورد اخیر آن این بود که کلینیسینها میتوانند بخش واکسن را هم پوشش دهند، اما در این خصوص هیچ اقدامی نمیکردند و مجوزی صادر نمیشد. گاهی سنگاندازی میکردند یا اصطلاحا چوب لای چرخ میگذاشتند. مساله بعدی غرضورزی برخی افراد بود، مثلا برای بعضی افرادی که احتمال میدادند دور بعدی قرار است جای آنها را بگیرند، سنگاندازی میکردند و یک بحث جناحبازی به وجود میآوردند و این اصلا خوب نیست.»

دکتر نعلبندیان اضافه کرد: «به صراحت میتوانم بگویم که در انتخابات جدیدی که قرار است در استان برگزار شود، خیلی از کاندیداها به جناجبازی روی میآورند و حتی تبلیغات انتخاباتی آنها به صورت ناجوانمردانه اتفاق می افتد. چون از پست و مقام خود در سازمان نظام و از امکاناتی که در اختیار دارند، استفاده کرده و این اهداف را دنبال میکنند.»

وی خاطرنشان کرد: «خوشبختانه در استان گلستان پیرو تشکیل انجمن صنفی و از طریق همکاری موجود با انجمن صنفی داروخانهها و مراکز واکسیناسیون، امسال تصمیم داریم که از این قضیه جلوگیری کنیم تا حداقل حرفه دامپزشکی به جایگاهی برسد که همگان انتظار دارند و به گونهای نباشد که هنوز خیلی از بخشهای جامعه نمیدانند که یک دکتر دامپزشک کارشناس یا فوقلیسانس نیست و مدرک دکترای حرفهای دارد. ما تصمیم داریم سازمان نظام دامپزشکی را به قدرت سازمان نظام پزشکی برسانیم و این خواست همه افراد در کل استانهای کشور است.»


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
3
5
والا در همه استانها اعتلاف تشکیل دادن
انگار میخوان وارد مجلس سنا بشن
ناشناس
|
Poland
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
1
2
واقعا متاسفم
dr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
1
3
دیگه ببین چقد منفعت داره براشون که حاضرن براش همو بکشن
نظر شما
ادامه