کد خبر: ۷۷۳۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر رضا دادخواه» به عنوان بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، این حکم از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، توسط مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به دکتر رضا دادخواه ابلاغ گردید.

در این حکم  آمده است:

 جناب آقای دکتر رضا دادخواه

سلام علیکم؛

 در اجرای ماده (4) دستور العمل اجرائی مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری موضوع بخشنامه 82532 مورخ 1399/2/27 معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد مجوز 1401/12/22 کارگروه ارتقا سلامت نظام اداری سازمان، جنابعالی را برای مدت 3 سال بعنوان بازرس معتمد موضوع ماده (91) قانون مدیریت خدمات کشوری در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی منصوب می نمایم.

 انتظار دارد با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات موضوع این ماده (رشوه خواری و سو استفاده از مقام اداری) بازرسی های لازم را با هماهنگی معاونت محترم بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان (ناظر ارشد) بعمل آورده و ضمن رعایت بی طرفی و امانتداری، گزارش های متقن خود را مطابق با ترتیبات مقرر در دستور العمل اجرائی مواد (91 و 92) قانون مذکور تهیه و ارئه نمائید.

 امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی و ظل توجهات حضرت بقیه الاعظم، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
3
2
همه ادارات کل استان ها بازرس دارند همه هم با معرفی مدیر کل از رییس سازمان حکم میگیرند ایشون هم از چند سال قبل در همین سمت بودند ، نمیدونم دلیل اهمیت خبری این موضوع چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بازرس داریم تا بازرس، بازرس استان ما که ............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
شما چرا ناراحت هستید دکتر دادخواه انسان متواضعی هستند چه در سراب بودند چه در ستاد استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
3
1
عرض تبریک فراوان به آقای دکتر دادخواه از آذربایجان شرقی
بازرس معتمد یکی از بازوان توانمند مجموعه دامپزشکی می باشد
و جایگاه ویژه ای دارد چون مستقیم از ریاست سازمان حکم می گیرد
نظر شما
ادامه