کد خبر: ۷۷۲۰۳

حکیم مهر: سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران قرار است نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام کند وتفاهمنامه فی‌مابین متعاقبا منعقد می‌گردد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سنگال بعد از ۱۲ سال وقفه، در داکا برگزار شد.

«دکتر محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی و «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر حسینی» رئیس سازمان شیلات و «دکتر جلالیان» معاون وزیر دادگستری و تنی چند از مدیران و کارشناسان وزارتخانه های مختلف و نهاد ریاست جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی را در این سفر  همراهی میکنند.

به منظور شرکت در این کمیسیون روز گذشته وارد سنگال شدند تا در پایان این کمیسیون، اسناد و توافقنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، راه، صنعت و خدمات فنی و مهندسی ،گمرک، فرهنگی، بهداشت میان هیئت‌های دو کشور امضا شود.

دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه دو کشور مسلمان دارای اشتراکات فرهنگی و پیشینه تاریخی فراوانی دارند، لذا روابطی دوطرفه توام با همفکری و ظرفیتهای موجود می‌تواند به سود دو کشور باشد و ما تلاش کردیم مقدمات یک تفاهم نامه خوب را آماده کنیم تا انشاالله در آینده امضا گردد.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته در خصوص خدمات سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز قرار است پیرو توافق‌های به عمل آمده نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام شود و تفاهمنامه فی‌مابین متعاقبا منعقد می‌گردد .


نظر شما
ادامه