کد خبر: ۷۷۰۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون اعلام کرد: ساعتی پیش در محور جدید کوهچنار به شیراز یک فرد توله پلنگ بر اثر تصادف با خودرو تلف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمدامین بیرامی» با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه، چهاردهم آذرماه با دریافت خبری مبنی بر تصادف یک فرد توله پلنگ با خودرو، عوامل اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون به محل حادثه که در محور جدید ابوالحیات نزدیک روستای آب کوره بود، اعزام شدند که پس از بررسی موضوع، متاسفانه خبر واصله مورد تائید قرار گرفت که به دلیل شدت آسیب ناشی از تصادف توله پلنگ تلف شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون افزود: نصب تابلوهای هشدار دهنده در محل های عبور حیوانات در جاده ها یک اقدام ضروری است که باید از سوی اداره راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهایی که جاده‌ها در کنار مناطق جنگلی و کوهستانی قرار دارد، نصب شوند. این کار موجب می‌شود رانندگان با سرعت کمتر و دقت بیشتری از این جاده‌ها عبور کنند و اقدامی مناسب به منظور جلوگیری از کشته شدن حیوانات است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
1
خبری ناراحت کننده و تاسف بار ،تصادفات جاده ای حیات وحش و تلف شدن حیوانات حیات وحش بر اثر تصادف بسیار ناراحت کننده هست،ضروری رانندگان در مناطقی که حیات وحش حضور دارند دقت لازم را داشته باشند،خداوندا خودت همواره مواظب حیوانات حیات وحش باش ،آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
2
توله پلنگ زیبا،متاسفانه به علت تصادف و بی دقتی راننده و احداث جاده در مناطق زیست حیات وحش باید شاهد تلف شدن توله پلنگ زیبا باشیم، بسیار ناراحت کننده هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
1
آیا ان مسئول محلی که علیرغم مخالفت محیط زیست و تشکل‌های محیط زیستی و حامیان حیات وحش بر احداث این جاده اصرار داشت عذاب وجدان ندارد،تلف شدن این توله پلنگ زیبا در این جاده تازه احداث که قطعا با توجه به عبور از منطقه زیست حیات وحش قطعا تنها حادثه حیات وحش نخواهد بود و متاسفانه باز شاهد این موارد در این جاده خواهیم بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
2
اداره کل راه و سایر مسئولین جان آدم برایشان اهمیت نداره خیلی متمدنانه باید فکر کنیم تا توقع داشته باشیم نقاط پر خطر و غیر در جاده ها اصلاح شود
نظر شما
ادامه