کد خبر: ۷۶۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در پی گزارش یکی از شهروندان درخصوص کشتار و فروش گوشت غیرمجاز دام، دادستانی شخص مورد نظر را به پرداخت 40 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی اسفراین، در پی گزارشات مردمی مبنی بر کشتار غیرمجاز دام توسط یکی از شهروندان در محل منزل و فروش گوشت دام در شرایط غیربهداشتی و غیرقانونی، شخص مورد نظر که توسط واحد نظارت شبکه دامپزشکی اسفراین شناسایی و بعد از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تخلفات به دادستانی معرفی شده بود، به پرداخت 40 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

شبکه دامپزشکی اسفراین از همه شهروندان درخواست دارد فرآورده های خام دامی مصرفی خانوار خود منجمله انواع گوشت قرمز و سفید و همچنین شیر خام و تخم مرغ را از مراکز تحت نظر دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به شماره 1512 دامپزشکی اطلاع دهید.

شهر اسفراین دارای حدود 250 واحد عرضه فرآورده خام دامی می باشد که بصورت دوره ای توسط ناظرین بهداشتی دامپزشکی بازدید می شود. فروش و عرضه هرگونه فرآورده خام دامی خارج از چرخه نظارتی و بهداشتی دامپزشکی تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منطقه .....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
0
1
این که پول ۸ کیلو گوشته
نظر شما
ادامه