کد خبر: ۷۶۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «آیت الله لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید از سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی و دامپزشکی حمایت گردد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه و عضو خبرگان رهبری در دیدار با «دکتر حمزه آقاپور کاظمی» مدیرکل دامپزشکی استان مازندران و «دکتر بابک مومنی» سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بخش کشاورزی و دامپروری جز صنایع اصلی استان است و توجه به خواسته‌های مردم در این حوزه‌ها بسیار مهم است.

وی به لزوم توسعه زیرساخت این حوزه‌ها در استان شرکت و افزود: باید با دعوت سرمایه‌گذاران این بخش و علاقمندان سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های لازم را برای بخش کشاورزی و دامپزشکی تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران لزوم حمایت این سرمایه‌گذاران گفت: مدیران دامپزشکی و جهاد کشاورزی باید مسیر را برای این کار فراهم نموده و با کاهش مراحل اداری امور سرمایه‌گذاری را تسهیل نمایند.

آیت الله لائینی با ابراز رضایت از عملکرد این دو نهاد دولتی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید اولویت خود را به خدمت به مردم و توجه به خواسته‌های مردم معطوف نمایند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
0
4
با سلام
تا کی شعار شعار شعار؟ کی گوش شنوا
نظر شما
ادامه