کد خبر: ۷۶۸۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: اداره کل دامپزشکی استان زنجان در نظر دارد یک نفر از فارغ التحصیلان دکترای دامپزشکی را در قالب طرح نیروی انسانی در اداره کل دامپزشکی استان زنجان جذب نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، متن اطلاعیه بدین شرح است:

جذب یک نفر دکتر دامپزشک در قالب طرح نیروی انسانی در دامپزشکی استان زنجان

به اطلاع کلیه فارغ‌التحصیلان دکترای دامپزشکی می‌رساند اداره کل دامپزشکی استان زنجان از بین فارغ‌التحصیلان دکترای دامپزشکی، یک نفر با مدرک دکترای دامپزشکی به عنوان طرح نیروی انسانی در استان زنجان دعوت به همکاری می نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به اداره کل دامپزشکی استان زنجان مراجعه و یا با شماره تلفن 02433016228 اداره امور عمومی، رفاه و پشتیبانی و یا 09127448115 (مهندس مرادی) معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل تماس حاصل نمایند.

اولویت جذب با نیروهای بومی استان و استان های همجوار می باشد.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
4
حقوقش بین ۱۳ تا ۱۵ هست با تسری رو هوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
3
بعد ۳ سال خوشگل باهات خداحافظی می کنن و فکر تمام زحمت هایی که کشیدی و کارهایی که یاد گرفتی تا عمر باهاته
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
تلف کردن عمر
دکتر میرجلال سیدرسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
1
9
با سلام و ادب حضور همکاران گرامی
به عنوان کسی که سه سال رفته طرح و با انگیزه فراوان کار کرده و حتی دارای پست معاونت شبکه بوده خدمت همکاران جوانتر عرض میکنم که طرح نیروی انسانی یعنی هدر دادن سه سال از بهترین سالهای عمر. همیشه سخت‌ترین کارها به نیروهای طرحی داده میشه و از اونجایی که نیروهای طرحی تازه نفس و پرانگیزه برای نشان دادن قابلیتها هستند و نیم نگاهی به استخدام دارند بهترین عملکردشون رو ارائه میدن و عملا کارهای سخت ادارات برعهده اونهاست و در نهایت کوچکترین حمایتی از اونها نمیشه. چرا که بنای حساب و کتاب یه چیز دیگس و بعد از سه سال خداحافظ! هنوز در حسرت اون سه سال هدر رفته هستم. مثلا می‌شد مهارت‌های عملی در بخش دارو درمان رو ارتقا بخشید. افسوس که راهنمایی درستی در حق ما انجام نشد و الان بعنوان یک دلسوز این رشته به دوستان جوان عرض میکنم که طرح نیروی انسانی دامپزشکی در نود و نه درصد موارد تلف کردن سه سال از بهترین سالهای عمر هست.
پایدار باشید
هاشم خان
|
United States of America
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
5
4
سلام جناب دکتر سید رسولی
با تشکر فراوان از به اشتراک گذاشتن تجارب شخصی
بنظر بنده :
اولا اینکه هر حال تلاشی که در طول سه سال انجام داده اید بجای خودش ارزشمند و مفید بوده است و فرصتی برای کسب تجربه بوده است
ثانیا به هر حال همینکه مطابق قوانین سازمان؛ بستر و فرصتی برای کسب تجربه در قالب طرح؛ فراهم شده است حائز اهمیت است و جای تشکر دارد
ثالثا اینکه سازمان و ادارات کل به لحاظ قوانین و اتوماسیون و همچنین اصول مدیریتی و البته تامین مالی اعضای خود؛ قابل انتقاد جدی و ضروری است؛بر کسی پوشیده نیست.
در آخر اینکه شما همکار قابل احترام و با ارزشی هستید اما قدری در کمال طلبی بهتر است جانب اعتدال را پیشه کنید.
با تشکر از حکیم مهر که فرصتی برای تبادل نظرات و انتقادات را نسبتا تا حدودی آزاد فراهم کرده است؛چون در اکثر گروههای همکاران؛این فرصت فراهم نیست و غالبا نوعی جو اجباری نامرئی وجود دارد که از به اشتراک گذاشتن اکثریت نظرات جلوگیری میکند و فقط یک یا چند طیف محدود به اظهار نظرات میپردازند وناچارا اکثر اعضا سکوت اختیار میکنند.
در پناه خدا
پاسخ ها
دکتر میرجلال سیدرسولی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
با سلام بر شما دوست بزرگواری که ظاهرا ترجیح دادید با نام هاشم خان کامنت بذارید. ابتدا سپاس از ادبیات زیبنده عالی. اجازه بفرمایید در دو بخش جوابگو باشم. اول نقدی بر نقد شما در مورد بنده. قطعا اگر بنده هم بصورت ناشناس یا مثل شما با نام مستعار کامنت گذاشته بودم شخصیت بنده رو نقد نمی‌کردید و صرفا کامنت بنده رو از بعد فنی پاسخگو بودید. فضای آزادی که میفرمایید در اینجا هست و در گروه‌های شبکه‌های پیام‌رسان نیست هم دقیقا به همین دلیله که وقتی افراد بصورت ناشناس و یا با نام مستعار در اینجا کامنت میذارن، قابل شناسایی نیستند و بار حقوقی برای نویسنده نداره ولی احتمال شناسایی توسط همکاران بواسطه داشتن شماره در تلگرام و واتس‌اپ فراهمه. به هر حال شخصا اونقدر دل و جرات دارم که پاسخگوی اعتقادم باشم و از نام مستعار استفاده نکنم.
ضمنا پاسخ اصلی رو خود شما در سطر اول دادید. اشتراک تجربیات. بنده تجربیات شخصی خودم و ماجراهایی که در مورد سرنوشت اکثر همکاران مشاهده کردم رو به اشتراک میذارم. قطعا بودند افرادی که شرایط مناسبتری رو تجربه کردند ولی بنده بر عقیده خودم پافشاری میکنم که اگر کسی این سه سال رو صرف کسب تجربه و بالا بردن مهارت‌های عملی کنه، قطعا موفقتر از سه سال هدر دادن عمر در دوران طرح خواهد بود.
در خصوص تخصیص سرمایه و موارد اینچنینی توسط سازمان دامپزشکی هم نوشتید که باید عرص کنم اولا نیروهای طرحی با کمترین حقوق، سخت‌ترین کارهایی که کارمندان قدیمی حوصله‌ای برای انجامش ندارند رو انجام میدن و بنابراین عملا ادارات از این معامله سود می‌برن. نیرویی با حقوق کمتر از کارمندان خودش و با راندمان بیشتر. و در مورد کسب تجربه فرمودید که در پایان دوره بسیاری از نیروهای طرحی استخدام نمیشن و بخش بزرگی از این تجربیات به باد میره. موفق باشید
نظر شما
ادامه