کد خبر: ۷۶۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر امیرحسین بهداد» عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران جهت مشارکت پرشور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها از اعضای سازمان نظام دامپزشکی دعوت به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نقش و اهمیت دامپزشکی در عرصه‌های مختلف بر هیچ انسان فرهیخته و آگاهی پوشیده نیست، هرچند اگر این نقش برای عموم جامعه مستور بوده و یا تبیین نشده باشد. یکی از موثرترین راه‌های ارتقا جایگاه دامپزشکی، حضور فعال و کنشگرانه دامپزشکان عزیز و مطالبه حق و حقوق خود از مجراهای قانونی در عرصه‌های تصمیم‌گيري، اجرایی و حاکمیتی جامعه است.

رشد و اعتلای دامپزشکی و ارتقاء جایگاه آن جز با حرکت جمعی و مشارکت همگانی کل اعضای این خانواده بزرگ محقق نخواهد شد و اگر خواهان ارتقاء همه جانبه دامپزشکی در ابعاد مختلف آن هستیم، باید همه اعضای این خانواده بزرگ دست در دست هم داده و برای تقویت و اعتلای آن دلسوزانه تلاش کنیم.

بی‌شک یکی از مهم‌ترین ساختارهای نظام‌مند دامپزشکی که نقش مهمی در سرنوشت خود همکاران دامپزشکی ایفا می‌کند و علاوه بر آن، می‌تواند صدای رسا و گویای دامپزشکی در لایه‌های مختلف حاکمیتی کشور باشد؛ سازمان نظام دامپزشکی کشور است.

مسلما تقویت نظام دامپزشکی کشور برای مطالبه حق و حقوق دامپزشکی و ارتقا جایگاه آن یکی از ضروری‌ترین امور برای همکاران محترم می‌باشد. حضور افراد نخبه، توانمند و کاربلد در صحنه رقابت انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تحقق این مهم باشد.

لذا اینجانب بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دامپزشکی و نیز بعنوان عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی کشور، از همه بزرگان، پیشکسوتان، صاحب‌نظران، دلسوزان دامپزشکی، اعضای محترم هیات علمی، همکاران بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی، همکاران جوان و پرانگیزه، همکارانی که اولویت آنها اتحاد، وحدت و همبستگی دامپزشکی است و نیز همکارانی که اعتلای دامپزشکی را در فکر خود می‌پرورانند و آینده دامپزشکی برایشان حایز اهمیت است، دعوت می‌کنم با ثبت‌نام در انتخابات شورای نظام دامپزشکی در همه استان‌های کشور، زمینه و شرایط مساعدی برای تحقق اهداف عالی دامپزشکی و رقابت سالم انتخاباتی فراهم نموده و با تقویت و انتخاب دامپزشکان توانمند حائز شرایط و اصلح، باعث تقویت پایگاه اجتماعی شورای نظام دامپزشکی استان‌ها شویم.

دکتر امیرحسین بهداد

عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
18
4
یکی از موفق ترین مدیران دامپزشکی
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
16
3
درود بر مدیر لایق و توانمد دامپزشکی کشور
نظر شما
ادامه