کد خبر: ۷۶۶۰۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مجتبی نوروزی» افزود: کلیه صنوف دامپزشکی سراسر کشور با وجود اینکه مطالبات و مشکلات معیشتی و صنفی دارند، اما همواره ثابت کرده اند که پای حق خود و مسئولیت حرفه ای و اخلاقی مراقب از بهداشت عمومی ایستاده اند...

حکیم مهر: سازمان دامپزشکی کشور با حضور فعال در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات پیش روی نظام دامپزشکی کشور مساعدت و مشارکت خواهد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات 29 دی ماه 1402 سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: کلیه صنوف دامپزشکی سراسر کشور با وجود اینکه مطالبات و مشکلات معیشتی و صنفی دارند، اما همواره ثابت کرده اند که پای حق خود و مسئولیت حرفه ای و اخلاقی مراقب از بهداشت عمومی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ارتباط مداوم بین مسئولان، کلیه صنوف دامپزشکی و بهره برداران و پاسخگویی به نیازهای آنها، نقش مهمی در مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات پرشور دارد، افزود: در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات سازمان نظام دامپزشکی کشور، بایستی زمینه مشارکت پرشور صنوف دامپزشکی سراسر کشور در این همه پرسی صنفی فراهم شود.

دکتر نوروزی یادآور شد: از آنجا که عدم تبیین درست موضوعات مبتلا به جامعه و رویدادهای بهداشتی در زیر مجموعه دامپزشکی کشور، باعث بروز مشکلات تهدید بهداشتی جامعه می‌شود، افزود: یک شورای قدرتمند در نظام دامپزشکی خواهد توانست بر اساس نیازهای روز جامعه، خواسته‌های کلیه صنوف دامپزشکی را بررسی و پیگیری کند و این مهم، موجب ارتقای سطح خدمات بهداشتی به مردم نیز خواهد شد.معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه سازمان نظام دامپزشکی کشور در صورت انتخاب مقتدرانه پس از حضور پرشور اعضا از موقعیت نافذ در تمام ارکان تصمیم سازی و تصمیم‌گیری برخوردار خواهد شد تصریح کرد: در این رابطه انتظار می‌رود تمام صنوف دامپزشکی از آغاز ثبت نام نامزدها حضور فعال در زمینه معرفی و شناسایی و بررسی ظرفیت علمی و فعالیت تشکیلاتی و صنفی نامزدها داشته باشند تا در انتخابات 29 دی ماه 1402 مشتاق‌ترین و توانمندترین دامپزشکان دارای روحیه کار جمعی، به شوراهای استان و سپس شورای مرکزی راه یابند.

دکتر نوروزی یادآور شد: از آنجا که 29 دی ماه سال 1402 شاهد برگزاری پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور خواهیم بود، لذا با توجه به اینکه تمامی اعضای نظام دامپزشکی می‌توانند تعیین‌کننده نتیجه انتخابات باشند؛ همکاران و پرسنل سازمان دامپزشکی کشور نیز با آگاهی نقش خود را در پیشبرد هر چه بهتر اهداف این سازمان با کاندید شدن افراد کارآمد و حضور گسترده در انتخابات نقش خود را ایفا خواهند کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ابراز امیدواری کرد تا در این انتخابات با انتخاب افراد اصلح، اعتلای بیش از پیش تمام ارکان دامپزشکی کشور فراهم گردد؛ لذا از خانواده بزرگ دامپزشکی کشور دعوت می‌کنم تا 29 دی ماه با اراده و حضور پرشور خود و همراه کردن همکارانشان در پای صندوق‌های رأی، نماد همبستگی و مشارکت در دفاع از حقوق و مطالبات صنفی را رقم بزنند.

انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
دکتر نیوشا جهانمردی
|
Ukraine
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
1
1
درود و احترام خدمت دکتر نوروزی"
به امید مشارکت حداکثری و شنیده شدن مطالبات تمامی صنوف و همکاران در سطوح و بخش های مختلف عرصه دامپزشکی با تقویت شوراها و تشکل های خصوصی و صنفی، بازوانی توانمند برای تحرک و اثربخشی بیشتر جامعه دامپزشکان ایران؛
پاسخ ها
احمدی
| United States of America |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
درود بر جناب دکتر نوروزی
ببخشید جناب دکتر؛از شما درخواست میکنم که فقط یک مورد از تفاوتهای ساختار این انتخابات جدید با انتخاباتهای قبلی را اشاره بفرمایید؟
جناب دکتر چه طرح یا پلن جدید و متفاوتی را برای ارائه آماده نموده اید که امسال قرار است با برگزاری انتخابات؛به دستاوردهای جدید نائل شویم؟؟
آیا بر فرض مثال؛اگر ما چندین بار بلیط تهران به مشهد را بگیریم و هر بار نیت کنیم که شاید با نیت بهتر؛اینبار بتوانیم به استانبول برسیم؛میتواند اقدام و نیت معقولی باشد؟؟
آیا بحای نیتهای هرباره؛بهتر نیست پلن متفاوتی را برگزینیم و آنگاه با توکل و امیدواری به دنبال گشایش در امور باشیم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
الان هم نظام سالاران بسیار قوی هستند و هیچ صورتی از حقوق و مزایای دریافتی خود نشان نمی دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
3
6
دکتر جان شورای نظام ونظام دامپزشکی قابل احترام وبالای سرما ، ولی وضع معشیتی پرسنل دامپزشکی درادارات کل وشهرستان ها افتضاح هستش، دریافتی ها جوابگوی 10روز اول هرماه را نمی دهد. نمیدانم میخوانید این مطلب را یا می بینید این نوشته را ، اگر میتونید پیگیری تسری ودرج ان درحکم شوید واگر هم نه باز هم خداوند به شما سلامتی دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
موضوع گرفتن مزایای مربوط به قانون تسری برای کارکنان استانی سازمان را به اختیار خود ادارات کل استانی گذاشتن با علم به اینکه استان ها هم زورشان نمی رسد و کار به پرداخت 20 تا 40 درصدی در برخی استان ها کشیده شده بنظرم اصلا درخور شان دامپزشکان و کل سازمان و خصوصا معاونت توسعه و منایع آن نیست. خواهشا فکری کنید تا در پیچ و خم اداری برنامه بودجه استان ها حق قانونی کارکنان دامپزشکی به دلایل بعضا سلیقه ای یا جبری و یا چانه زنی و تحرکات سایر دستگا ها از آنها سلب نشود و به امور دیگری اختصاص داده نشود.
واقعا عجیب است که موقع کار همه دامپزشکی با سختی کار و مخاطرات را می شناسند و ماموریتهای بزرگی هم از این دستگاه کوچک انتظار می رود و حتی دامپزشکی گاه نیز بسیاری امور بعضا کم ارتباط یا غیر مرتبط به بهداشت دام را هم حسب تکلیف یا در شرایط خاص انجام می دهد ولی موقع پرداخت تسری و حتی بودجه دامپزشکی باید این دستگاه در ته جدول بودجه برای ادامه حیات خود و خارج نشدن از جدول مدام دست و پا بزند.
حال اگر سازمان هم متولی احقاق حقوق کارکنان استانی خودش نباشد... چه خواهد شد؟!
لطفا این بدعت برخی عزیزانی که اکنون در سازمان نیستند را اصلاح فرمایید.
اگر مطالبم ضعف دانش دارد و یا اشکالی به آن وارد است لطفا اصلاح فرمایید.
آشنا
| Ukraine |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همچنین اعمال و نظارت بر پرداخت تعرفه های حقوقی واقعی و اجرایی شدن ماده ۱۹، برای مسیولین فنی بهداشتی و البته دارویی واردات تولید ...با پانزده تومن که اکثر اماکن و واحدهای تولیدی و کارخانجات دامی خارج از شهر محیط های ناامن یا در شهرک های صنعتی دور هستند و هزینه رفت و امد را متحمل می شویم، بفرمائید یک دکتر مملکت چطور خرج و دخل یک ماه را بدهد؟؟؟!!! چطور نظارت کند و حاضر باشد شش روز هفته از هشت تا شش عصر؟؟ دولتی نیستیم هشت تا دو ظهر، پنج شنبه ها هم تعطیل!! واقعا آبروی صنف مسئول فنی دامپزشک نزد دوست و فامیل و دوست و همسایه و صاحب خانه برباد رفته...کارشناس صنایع غذایی پانزده می گیرد ارشد هفده، دکتر دامپزشک ...به کی بگیم دردمون را"
هاشم خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
1
3
با سلام و احترام
جناب دکتر ببخشید این شورای قدرتمند در نظام دامپزشکی؛
از چه طریقی قرار است گردآوری شوند؟؟
این شورا فقط بر پایه شاخص های استاندارد علمی و عملی میتوانند انتخاب شوند؛
این موضوع بسیار ساده اما علمی میباشد:
انتخابات در سالم ترین شکل هم نمیتواند ضامن انتخاب افراد اصلح باشد زیرا مطابق تجارب گذشته؛اگر چنانچه حتی وارد بازی های انتخاباتی (مهندسی انتخابات) نشویم هم؛رای ها اکثرا بر پایه هیجانات و رفاقت های سطحی صورت میگیرد؛زیرا از عموم نمیتوان انتظار داشت که بر پایه خرد و آگاهی انتخاب کنند؛
بلکه باید صرفا توسط یک جمع نخبه؛افراد اصلح انتخاب شوند.
فقط آنگاه میتوان شاهد و ناظر تحول بود؛
در غیر اینصورت وارد یک بازی تکراری و بی نتیجه میشویم...
پاسخ ها
دکتر نیوشا جهانمردی
| Ukraine |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
هاشم خان!
انتخابات صنفی هست. انتخابات مجلس نیست‌. عامه مردم هم ذی شعور اند ولی جامعه رای دهندگان در اینجا همگی نیروهای تحصیلکرده نخبه و صاحب فکر و خرد و قوه تمیز هستند. تجدید نظر کنید در ادبیات تون! انتصابات در سیستم دولتی هست به میزان لازم و کافی!! انتخابات صنفی را آلوده و انحصاری نکنید.
هاشم خان
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دکتر نیوشا
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی تا بیخبر بماند در درد خودپرستی.
۱.عوام بودن منوط به تحصیل کرده یا تحصیل نکرده بودن نیست؛افرادی که در مجموعه عوام قرار میگیرند از کارگر ساده تا فوق تخصص در یک رشته علمی میتوانند باشند و همینطور افراد خردمند نیز در هر صنفی از جامعه میتوانند قرار داشته باشند.
۲.مشت نمونه خربار است اگر چنانچه تا امروز انتصابهای دولتی و یا انتخابهای صنفی بر پایه خرد و آگاهی صورت گرفته بود؛در نتیجه ما شاهد اوضاع مناسب تری بودیم.
۳.خرد و آگاهی چیزی فراتر از علم و دانش است؛به نوعی توانایی تحلیل مسائل و تشخیص عمیق از مسائل است.
گاهی اوقات لازم است در یک مقطع زمانی کوتاه برای ایجاد تحول؛از یک جمع نخبه واقعی و آگاه استفاده کرد و بعد در فرصت مناسب مجددا از نظر سنجی عمومی استفاده کرد.
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست؛سخن شناس نی جان من؛خطا اینجاست...
معرفت در گرانیست به هر کس ندهندش...
دکتر نیوشا جهانمردی
| Ukraine |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
هاشم خان!
با مغلطه و لفافه و شعر، اهانت به عموم مردم را توجیه نکنید. گویا به اصول دموکراسی و آزادی انتخاب مردم که همگی حق انتخاب نمایندگان و حاکمان را دارند کمترین اعتقادی ندارید چه برسد به همکاران و هم صنفان خودتون که صاحب خرد و اندیشه هستند. اگر اندیشه نداشتند دلال و بساز بفروش و رانتخوار می شدند. عامه مردم از همان کارگر زحمتکش تا عالی ترین مقام علمی و اجرایی همه در برابر قانون برابرند و طبق قانون اساسی کشور حق انتخاب نمایندگان خود را دارند. من همانی هستم که می اندیشم من همانی هستم که می خورم...در خوراک فکری تون تجدید نظر کنید. فقط دیکتاتورها، به انحصار قدرت و حلقه خودی ها و بی شعور بودن عموم باور دارند و دیکتاتورها همگی محکوم به سقوط!
هاشم خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
دکتر نیوشا
ساده صحبت میکنم و به قول شما مغلطه یا شعر نمیگم:
اگر تونستید زمانی جو بکارید اما گندم برداشت کنید؛در اون صورت با تمام صحبتهاتون موافقم.
(هزار نکته باریکتر زمو اینجاست...)
سپاس از حکیم مهر بابت ایجاد فرصت برای تبادل نظرات مختلف!
دکتر نیوشا جهانمردی
| Ukraine |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
عجیب یاد سریال برره افتادم و خان برره. مرسی حکیم جان:)))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
7
نظام دامپزشکی فقط بلای جان بخش خصوصی دامپزشکی شده است و بس. اطلاع دارید برای صدور و تمدید پروانه ها چه پول های نجومی را دریافت می‌کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دقیقا
یک عده رای میارن با وعده های پوشالی
بعد از انتخابات میشن ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
داخل نظام فقط رییس نظام حرف میزنه . الباقی کاره ای نیستن. شخص دولتی که حقوق میگیره نمیتونه دلسوز نظام باشه
نظر شما
ادامه