کد خبر: ۷۶۳۵

حکیم مهر - کاظم فرهمند گفت: طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام کشاورزی و منابع طبیعی کشور، ‌به همراه گزارش عملکرد سازمان دامپزشکی سه‌شنبه 29 آذرماه سالجاری در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی شد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: با توجه به دستور کار این هفته،‌ به طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، ‌رسیدگی شد و قرار شد این طرح در کمیته‌ای سه نفر با شرکت کاظم فرهمند،‌ عباس رجایی و سیدمحمدرضا حاجی اصغری به بررسی این طرح بپردازند و نتیجه آن را در جلسه آینده این کمیسیون اعلام کنند.

فرهمند در ادامه با بیان این که از حدود 20 ماده این طرح 70 ماده‌ آن بررسی شده و باقی آن برای جلسه آینده کمیسیون مانده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود اصلاح این ماده تا دو هفته آینده نهایی شده و در صحن مجلس ارائه شود.

وی هم‌چنین در مورد قرائت گزارش عملکرد سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: خلاصه‌ای از این گزارش در جلسه کمیسیون قرائت شد و قرار شد یک کمیته چند نفره متشکل از آقایان بهمن محمدی،‌ عباس رجایی و یکی دو نفر دیگر این گزارش را بررسی کنند.

فرهمند در پایان اظهار کرد: امیدواریم که تا دو هفته آینده این گزارش هم در صحن علنی مجلس قرائت شود.

گفتنی است در حالی گزارش عملکرد سازمان دامپزشکی توسط اعضاء کمیسیون کشاورزی مجلس در حال بررسی است که تنها نماینده دامپزشک مجلس در این کمیسیون حضور ندارد.

دکتر علیرضا منادی سفیدان عضو کمیسیون برنامه و بودجه است.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه