کد خبر: ۷۶۱۳

حکیم مهر -  میزگردی با موضوع "پژوهش‎های تقاضا محور" به مناسبت هفته پژوهش در دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

رئیس اداره آموزش این دانشکده با اعلام این مطلب گفت : در این میزگرد که با شرکت جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، دکتر دستور و دکتر قدکچی، رؤسای سازمان دامپزشکی و مؤسسه رازی هم حضور داشتند.

دکتر سید جلال رجایی افزود :  دکتر مرگان ازغدی مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی و دکتر فرزین رئیس شعبه مشهد مؤسسه رازی هم از دیگر مهمانان این میزگرد بودند.

وی با اشاره به سخنرانی دکتر ملکی و دکتر محمدی به ترتیب رئیس و معاون دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در این میزگرد گفت : عمده مباحث سخنرانان بر محور اهداف دستگاه‎های تحت نظارت و مدیریت آنان متمرکز بود.

دکتر رجایی افزود : در این میزگرد امین نوذری دانشجوی نخبه و مبتکر دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد هم به معرفی طرح ابداعی خود با عنوان " کیت تشخیص بروسلوز " پرداخت.

به گفته وی ، این دانشجوی مبتکر علاوه بر کسب دیپلم افتخار وزارت علوم رومانی موفق به دریافت مدال طلای بخش پزشکی نمایشگاه اختراعات ژنو در سوئیس هم شده است.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه