کد خبر: ۷۵۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - در حالی که چند روز از شرفیابی رئیس سازمان دامپزشکی کشور محضر رهبر معظم انقلاب می‎گذرد سایت سازمان دامپزشکی کشور هیچ خبر یا تصویری از این رخداد مهم منتشر نکرده است!

هر چند این دیدار به طور مستقل و در قالب ملاقات هیأتی از سازمان دامپزشکی انجام نشده و رئیس سازمان دامپزشکی همراه با رئیس و جمعی از نمایندگان مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته است اما اهمیت این دیدار در نوع خود بسیار بالا ارزیابی می‎شود.

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی

بی‎تفاوتی تأسف‎انگیز سازمان دامپزشکی و عدم انتشار این رخداد مهم در حالی اتفاق افتاده که انتظار می‎رفت محتوای این دیدار و تصاویری از آن در صدر اخبار سایت سازمان دامپزشکی کشور بلافاصله منتشر شود.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوست شما
|
-
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
0
جناب آقاي دکتر لطفي زاده
به راستي هدفتان از اين صحبت ها چيست؟
با خود چه مي انديشيد؟
دوستدار رهبري هستيد يا نکوهنده دکتر دستور؟
لطفا پيامم(سوالم) را حذف نکنيد اي دوست عزيز
من دوست شما هستم
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم با عنوان دوست شما / ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظرتان / انتشار این خبر در حکیم مهر تذکری به مسئولین محترم سازمان دامپزشکی بویژه در بخش روابط عمومی است که دیداری به این اهمیت را از نظر دور نگاه داشته اند. بجا بود این دیدار که در نوع خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده در صدر اخبار سایت سازمان دامپزشکی قرار گیرد لیکن متاسفانه هیچ خبر یا تصویری از آن منتشر نشده است، کانه هیچ اتفاقی نیفتاده است! دیدار رئیس یک سازمان با عالی ترین مقام دینی و سیاسی کشور (ولی فقیه) چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت. سایت سازمان دامپزشکی که خبر و تصاویر کوهپیمایی رئیس محترم سازمان دامپزشکی را منتشر می کند و بجای خود مناسب است آیا باید از این دیدار چشم پوشی می کرد؟! هر چند این دیدار به سکوت جناب آقای دکتر دستور و نطق رئیس محترم مؤسسه رازی گذشته باشد.
دامپزشک
|
-
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
0
0
سلام
به نظر من شما هم (حکیم مهر) بعضی مطالب را حاشیه سازی میکنید و لطفاً خبرها را تفسیر نکنید. مگر قرار بود که همه دهها نفر حاضران در جلسه مطالبی را بگویند و قطعاً در اینگونه جلسات مهم ، برنامه زمانبندی قبلی وجود دارد.
افلاطون
|
Austria
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
واقعا آدم باید به چه مرتبه ای از .......... برسد که عزت و سربلندی خود و سازمان متبوعش را در عکس گرفتن با این و آن خلاصه کند. مشک آن است که خود بوید نه آنکه عطار گوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
اولاً حرف دهنتوبفهم .ايشان منظورشان اين و آن نيست بلكه امام خامنه اي مدظله العالي است.
درثاني، كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي ! افلاطون!!!!
اگر خودت هنري داشتي و خودت بقول خودت مشك بودي خودت مي بويدي نه اينكه در پشت نام افلاطون قايم بشي!!!پامادور!!!!
افتاد!!!!!
نظر شما
ادامه